۰۶ آبان ۱۳۹۸

امنیت بیشتر حریم خصوصی با قابلیت Hand ID در ال جی G8S ThinQ

اگر می‌خواهید شیوه‌های امن‌تر و سریع‌تر برای باز کردن قفل گوشی را تجربه کنید وقتش رسیده که به ال جی G8S ThinQ اعتماد کنید.

دوربین Z ،که اولین بار در ال‌جی G8 ThinQ معرفی شد، از فناوری حسگر ToF یا Time-of-Flight بهره می‌برد و این بار به G8S ThinQ امکان انتخاب گزینه‌هایی برای تشخیص بیومتریک امن و راحت می‌دهد.

قابلیت Hand ID از قابلیت‌های دوربین Z برای اسکن الگوی دایره‌وار منحصربه‌فرد کف دست با استفاده از اشعه مادون قرمز بهره می‌برد تا قفل گوشی را حتی در تاریکی نیز به همان دقت روشنایی روز باز کند. این فناوری در قفل‌گشایی با تشخیص چهره یا Face Unlock نیز به کار رفته که به دلیل استفاده‌ی دوربین Z از نور مادون قرمز و کلاودهای نقطه سه‌بعدی (۳D point clouds) برای ردیابی خطوط و ویژگی‌های چهره از دقت و سرعت بالایی برخوردار است.

73041806_137783764223826_6221591594252656927_n

در پنل جلوی ال‌جی G8S ThinQ لنز استاندارد و دوربین Z تعبیه شده که از قابلیت‌های عکاسی پرتره و سلفی برخوردار است و کاربران می‌توانند از سلفی‌بازی آن هم به شیوه‌ای حرفه‌ای لذت ببرند. افزودن قابلیت‌های دوربین Z برای سنجش سریع فاصله به عمق و حس بیشتر عکس‌های پرتره کمک می‌کند. در عکاسی سلفی یا Spotlight انحنا و قوس‌های چهره کاربر تشخیص داده می‌شود و نوردهی مشابه با استودیوهای عکاسی برای حرفه‌ای کردن کیفیت سلفی‌ها شبیه‌سازی می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید