۲۵ دی ۱۳۹۸

نمایشگاه CES 2020؛ نهایت تجربه تماشای برنامه‌های ورزشی در تلویزیون‌های 2020 ال جی

تلویزیون‌های OLED ال‌جی نه‌تنها برای خوره‌های فیلم و گیمرها ایده‌آل هستند، بلکه برای طرفداران ورزش هم عالی و بی‌نقص بوده و به لطف سرعت پاسخگویی ۱۲۰ هرتزی که توسط پردازنده هوش مصنوعی جدید α۹ Gen 3 ممکن شده و دیگر امکانات ورزش محور، تجربه تماشایی خارق‌العاده‌ای عرضه می‌کنند.

Sports Alert به کاربران کمک می‌کند تا فعالیت تیم‌های موردعلاقه‌شان را دنبال کرده و برنامه‌ریزی کنند تا به‌صورت لحظه‌ای امتیازات آن تیم برایشان ارسال گردد. مشتریان می‌توانند از میان رشته‌های ورزشی همچون فوتبال، فوتبال آمریکایی، بیس بال و غیره به دنبال تیم‌های موردعلاقه‌شان بگردند و به شکل اتوماتیک آخرین اطلاعات درباره زمان شروع و پایان بازی‌ها و امتیازات تیمی را دریافت کنند.

علاوه بر این، علاقه‌مندان ورزش می‌توانند از بهبود‌ صوتی تلویزیون‌های جدید هم بهره ببرند. تماشاگران می‌توانند با اتصال اسپیکرهای بلوتوث به تلویزیون، فضای صوتی پویاتری خلق کرده و تجربه محیط واقعی ورزشگاه را در خانه بازسازی کنند.

Park Hyoung-sei رئیس شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی می‌گوید: «چشم‌انداز ال‌جی در سال جاری میلادی آن است که با بهره‌گیری از تلویزیون‌های جدید هنرمندانه شرکت، برجسته‌ترین ارزش‌ها را برای زندگی مصرف‌کنندگانش فراهم آورد. فرای کیفیت تصویر بی‌نظیری که تلویزیون‌های پرمیوم ال‌جی ارائه می‌کنند، با کمک تکنولوژی‌های پیشرفته شرکت، امکانات بیشتری هم در راه هستند که بهترین آن‌ها می‌تواند امکان یکپارچگی با هوش مصنوعی و طراحی بی‌رقیب و آینده‌نگرانه‌ای باشد که توسط تکنولوژی OLED امکان‌پذیر شده است.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید