۰۲ آذر ۱۳۹۹

تلویزیون LG OLED GX Gallery ؛ یک گالری نقاشی که هوش از سر شما می‌برد

فقط با تلویزیون OLED ال‌جی می‌توانید قدرت پیکسل‌های خود نورده را تجربه کنید و تلویزیون شما به یک اثر هنری با طراحی گالری روی دیوار خانه‌تان مبدل شود.

خودتان را در دنیای نامتنهای هنر که به دیوار چسبیده اما با سبک زندگی‌تان گره خورده غرق کنید و بگذارید تلویزیون اولد GX گالری ال‌جی یک همراه واقعی برای شما باشد.

تلویزیون جدید ال‌جی با این که به دیوار متصل می‌شود و لمسی از  زیبایی را برای خانه شما به ارمغان می‌آورد اما همان تجربه مشاهده بی عیب و نقص را از هر زاویه‌ای امکان‌پذیر می‌کند.

طراحی‌های اولیه و قدیمی تلویزیون با دیوار فاصله قابل مشاهده‌ای داشتند و تلویزیون شما به دلیل ضخامتش اجازه نمی‌داد که یک دکور تمیز، کامل و ایده‌آلی که می‌خواهید در منزلتان داشته باشد.

مدل‌های ۵۵، ۶۵ و ۶۶ اینچ که ویژه نصب دیواری طراحی شده‌اند به خوبی روی دیوار متصل می‌شوند و با ظاهر دراماتیک و بی‌نظیری چشم‌نوازی می‌کنند تا OLED را بیشتر به یک شاهکار هنری مبدل کنند.

به شما پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید: تلویزیون‌های سری جدید GX Gallery ال جی ؛ شبیه یک تابلوی نقاشی متحرک باریک

تلویزیون‌های سری جدید GX Gallery مدل‌های ۴K UHD ال جی به تلویزیون‌های سری کاغذدیواری OLED WX Wallpaper (مدل‌های فوق باریک ۷۷ و ۶۵ اینچ) و سری SIGNATURE OLED R ال‌جی (مدل ۶۵RX) می‌پیوندند تا به صورت هوشمندانه‌ای با فضا ادغام شوند و به منزله یک عنصر لوکس آینده‌نگر جلوه کنند تا ظاهر محیط پیرامونشان را صرف نظر از این که خاموش یا روشن هستند شیک و مدرن کنند.

علاوه بر این، ال جی الکترونیکس توانست در بخش طراحی محصول ۱۹ جایزه افتخارآمیز معتبر از Red Dot Design Award کسب کند. مهم ترین عنوان این جوایز شامل عنوان بهترین بهترین‌ها برای تلویزیون ۶۵ اینچ OLED سری GX Gallery مدل ۶۵GX می‌شود.

برنده جایزه بهترین بهترین‌ها (Red Dot Best of the Best) در بخش طراحی محصول تلویزیون ال جی با طراحی باشکوه گالری است که از هنر الهام گرفته، روی دیوار متصل می‌شود و امکانات نصب و دکوراسیون جدیدی را به ارمغان می‌آورد. این برنده جایزه، درست مانند بیشتر تلویزیون‌های OLED ال‌جی در سال ۲۰۲۰ تجربه تماشای شگفت انگیزی را با  کمک پردازنده جدید نسل سوم آلفا ۹ مجهز به هوش مصنوعی (α۹ Gen 3 AI)، بیان رنگ بی‌همتا و کنتراست بی نهایت OLED میسر می‌کند.

۱ نظر

کیخسرو ۴ آذر ۱۳۹۹ پاسخ

تلوزیون QLED سامسونگ هم روشنایی بیشتری داره هم دوام بیشتر هم ارزونتره

نظر دهید