۱۲ بهمن ۱۳۹۰

سیستم های مولتی وی ال جی در پروژه برج های دو قلوی کیش

برج های دوقلوی کیش به عنوان بلند ترین برج های ساحلی در منطقه  می باشند که عملیات اجرایی آن از سال 86 توسط شرکت ساختمان سازی همای تهران، آغاز گردید.


این پروژه عظیم، در زیربنایی حدود 70 هزار مترمربع ساخته شده است که دارای 6 برج 24 طبقه و مجموعا 452 واحد است. این پروژه بلندترین پروژه در منطقه خاورمیانه می باشد که سیستم تهویه مطبوع آن براساس سیستم های VRF طراحی گردیده است و شرکت گلدیران با سیستم های VRF LG با نام Multi V III   سیستم تهویه این پروژه عظیم را طراحی و تامین نموده است.
با توجه به حساسیت کارفرما در تجهیز نمودن این پروژه به سیستم های تهویه پیشرفته با کارایی بالا و نیز با در نظر گرفتن رقابت شدید LG با دیگر برندها، پس از بررسی های انجام شده توسط کارفرما شرکت گلدیران موفق به تامین نیاز کارفرما گردید و یکی دیگر از پروژه های مطرح را در لیست افتخارات خود ثبت نمود.
در این پروژه منحصربفرد از سیستم های تروپیکال و با ظرفیت برودتی 3650 تن و دستگاه های خارجی به تعداد 286 دستگاه و یونیت های داخلی به تعداد 1096 استنفاده گردیده است. دستگاه های Multi V III به سیستم های کنترل مرکزی (BMS LG ) متصل شده که از این طریق امکان مانیتورینگ هر واحد و طبقه به صورت مجزا فراهم شده است.

۳ نظر

صالح ابادی ۲۵ دی ۱۳۹۲ پاسخ

شماهم وب قشنگی دارید

M_Z ۱ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

دارن از سیستم تهویه مطبوع بسیار پیشرفته ای استفاده میکنن. بنده از نزدیک شاهد پروژه بودم

پوریا ۴ مرداد ۱۳۹۴ پاسخ

سیستم بسیار خوبی استفاده شده،باید دست کارکنان با مرامو رو بوسید،
پوریا از دماوند

نظر دهید