۱۶ شهریور ۱۳۹۱

حضور پنل های خورشیدی ال جی در چهار دانشگاه کشور

نیروگاه های خورشیدی هفته آینده در ۱۷ دانشگاه کشور راه اندازی می شود.

عرفانی- دبیر ستاد توسعه فناوری انرژی های نو از افتتاح هم زمان نیروگاه های ۲۰ کیلو وات خورشیدی در ۱۷ دانشگاه کشور در ۲۰شهریور جاری خبر داد.

مهندس یوسف آرمودلی با بیان این خبر در گفت وگو با خراسان اظهار داشت: مراسم افتتاح نیروگاه خورشیدی در دانشگاه تهران با حضور معاونت علمی رئیس جمهور برگزار می شود و بقیه دانشگاه هایی که نیروگاه های ۲۰ کیلو وات خورشیدی در آن ها نصب شده است، به صورت هم زمان مراسم افتتاحیه را برگزار می کنند.وی افزود: هدف از راه اندازی سیستم فتوولتائیک در دانشگاه ها ترویج استفاده از نیروگاه های خورشیدی در کشور و آشنایی دانشجویان دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای برق و الکترونیک با این سیستم هاست.ضمن این که استفاده از این نیروگاه ها به تامین برق موردنیاز دانشگاه ها کمک می کند. آرمودلی اضافه کرد:معاونت علمی ریاست جمهوری برای راه اندازی این نیروگاه ها در بقیه دانشگاه ها قول مساعد داده است.استفاده از سیستم های فتوولتائیک در مجتمع های مسکونی و آپارتمان ها نیز مقرون به صرفه است که شرکت توانیر باید در این زمینه اقدام کند.

 

لازم به ذکر است شرکت ال جی موفق به نصب پنل ها در بین 4 دانشگاه کرمان، اراک، هرمزگان و شاهد شده است و با توجه به اجرای فقط 6 پروژه دانشگاهی در سال جاری، موفقیت شایانی محسوب می گردد

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید