۰۲ بهمن ۱۳۹۱

مشارکت ال جی در پژوهش های شرکت Pecan Street

شرکت ال جی اعلام کرده است که توافقنامه ای با شرکت Pecan Street  در خصوص مشارکت در پروژه های تحقیقاتی مربوط به “شبکه های هوشمند”، امضا نموده است.

. طی این توافقنامه شرکت ال جی متعهد شده است که دانش و تحقیقات انجام شده خود را در زمینه خانه های هوشمند،‌ مدیریت انرژی و لوازم برقی مصرفی را، تا سال 2015 در اختیار این موسسه قرار دهد. هدف اصلی این شرکت بهره وری بیشتر از سیستم های  مدیریت انرژی در خانه های مسکونی می باشد.

به گفته مدیر ارشد ال جی در این بخش:‌ علاوه بر پیشرو بودن ال جی در تولید لوازم خانگی با مصرف انرژی کمتر،‌ همکاری با شرکت Pecan Street نشان دهنده تداوم تعهد ال جی نسبت به “فناوری شبکه هوشمند” است. ما  از فرصت بوجود آمده جهت ترویج صنعت رو به رشد “شبکه هوشمند” در داخل کشور و در سطح جهانی، بسیار هیجان زده ایم.

شرکت Pecan Street Inc در حال انجام یکی از پیشرفته ترین آزمایشات و تحقیقات در زمینه مصرف انرژی در شهر آستین می باشد. بیش از 450 خانوار داوطلب، درحال استفاده از خدمات و لوازم برقی خانگی هستند و در عین حال میزان مصرف انرژی آنها درحال بررسی است. از زمان آغاز این تحقیقات بیش از 60 شهروند وسیله نقلیه الکتریکی تهیه کرده و بیش از 200 خانه، صفحات سولار بر روی پشت بام خود نصب نموده اند.

ال جی در این طرح از محصولات پیشرفته خود از جمله تهویه هوای مطبوع، ‌یخچال فریزرهای هوشند،‌ ماشین لباس شویی هوشمند، ‌چراغ لامپ های LED و سیستم های مدیریت انرژی در خانه، استفاده می کند. ال جی صنعت پیشرو و تکنولوژی بی نظیر محصولات مربوط به شبکه هوشمند خود را به صورت آزمایشی و برای اولین بار در اختیار Pecan Street  برای انجام آزمایشات پژوهشی و انجام تحقیقات تجاری و فعالیت آموزشی،‌ قرار داده است.

 همچنین ال جی از سال 2010 در کشور کره نیز مشارکت خود را در پروژه شبکه هوشمند Jejo  به همراه شرکت های دیگری همچون LG CNS , LG Plus, LG Chem و GS E & C آغاز نموده است. در همین راستا ال جی با پیوستن به پروژه دولتی Watts  در شهر آخن آلمان در سال 2011 تبدیل به اولین شرکت کره ای صادر کننده شبکه هوشمند به اروپا گردید.

ال جی به جز شرکت Pecan Street  با شرکت های سرشناس دیگری نظیر  Dell، Intel، Sony،  Oncer، OnStar و SunEdision  نیز همکاری می کند.

۱ نظر

قدرت نوری ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ پاسخ

سلام در زمینه ابتکار واختراع فعالیت دارم و چندین طرح در مورد انواع لوازم برقی دارم دنبال اسپانسر هستم طرح هایی که تاکنون در جایی ساخته نشده اند میتوانید تماس بگیرید خلاصه ای از کارم را برایتان توضیح دهم ۰۹۳۹۷۱۰۹۷۲۸ باتشکر قدرت نوری کارشناس برق وکارشناس الکترونیک

نظر دهید