۰۳ بهمن ۱۳۹۱

LG استایلر، استانداردی جدید در نگهداری از لباسهای شما

شرکت ال جی محصول جدید خود با نام استایلر را در نمایشگاه CES 2013 به نمایش گذاشت. این محصول یک کمد ویژه با طراحی منحصر به فرد می باشد که با بهره گیری از تکنولوژی بخار، چین و چروک و ذرات آلرژی زای موجود در الیاف را از بین می برد.

به گفته مدیران ارشد ال جی در این بخش، محصول فوق برای هر دو گروه لباسهای قابل شستشو با آب و همچنین دسته ای که به خشک شویی نیاز دارند، مناسب است. همچنین قادر است انواع مختلف الیاف و پارچه ها را معطر نموده و ظاهری مرتب، پاکیزه و نو به آنها ببخشد.

استایلر از طریق سیستم بخار ال جی، البسه شما را کاملا” استرلیزه می نماید. با استفاده از بخار دو عملکرد صورت می پذیرد که شامل: اسپری بخار و جا به جایی لباسها می باشد. اسپری بخار با بهره گیری از عملکرد جابه جایی البسه درون کمد، ذرات بخار را به آرامی حرکت داده و با ایجاد رایحه دلنشین، تمامی چروک ها را از بین برده و سبب ایجاد ظاهری مرتب، نو و آراسته در لباسهای شما می گردد. لازم به ذکر است که بخار داغ با قدرت در پارچه نفوذ کرده و 99.9 درصد باکتریها، ذرات گرد و غبار و آلرژی زای موجود در تار و پود لباسها را از بین می برد. علاوه بر این، اسپری خوشبو کننده به شما این امکان را می دهد که بوی نامطبوع را در البسه از بین برده و از رایحه مورد علاقه خود استفاده نمایید.

این محصول با برخورداری از طراحی مدرن و شیک، می تواند مکمل دکوراسیون داخلی هر اتاق خواب‌ و یا اتاق مخصوص شستشوی لباس ها باشد. کلیدهای کنترل دستگاه در LG Styler بر روی یک صفحه لمسی قرار گرفته و دارای نور ملایمی می باشد. همچنین این دستگاه در هنگام استفاده تنها صدایی معادل 40dB تولید می کند.

۲ نظر

زهرا ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ پاسخ

با سلام مجدد
من هم استایلر را پسندیدم و قصد خرید دارم البته رنگ آلبالویی با طرح گل
با سپاس فراوان

farideh ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ پاسخ

عالی

نظر دهید