۰۴ تیر ۱۳۹۲

افتتاح اولین مرکز تخصصی فنی و حرفه ای کشور

با مشارکت شرکت گلدیران و ال جی، اولین مرکز تخصصی آموزش فنی و حرفه ای کشور دوشنبه 20 خرداد ماه در شهر قدس استان تهران افتتاح شد.

در مراسم افتتاحیه آقایان مهندس خانپور، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، دکتر براتی، مشاور رئیس سازمان و مدیر روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کل کشور، علیزاده، معاون فرماندار شهر قدس، کریس جانگ، مدیرعامل دفتر ال جی در ایران، حسین تنهایی، قائم مقام گلدیران، امیر عباس کائینی، معاونت اجرایی شرکت گلدیران، مهندس باقری، مدیر عامل شرکت خدمات گلدیران و جمعی از مقامات دولتی و مدیران عالی شرکت گلدیران حضور داشتند.

آقای حسین تنهایی، قائم مقام هیات مدیره گلدیران، طی سخنانی در این مراسم گفت: ایجاد مهارت برای جوانان و فن آموزی از اهدافی است که ما به عنوان یکی از تکالیف اجتماعی مورد توجه داشته ایم و سرمایه گذاری انجام شده در اولین مرکز تخصصی آموزش فنی و حرفه ای کشور پایبندی ما به این مهم را نشان می دهد.

قائم مقام گلدیران به آمار 2540 پرسنل مستقیم و بیش از 17 هزار نیروی کار غیر مستقیم در شرکت گلدیران اشاره کرد و آن را نشان دهنده اهمیتی دانست که هیات مدیره گلدیران برای بحث اشتغال قائل است.

وی اظهار داشت: در کنار آن، ما به لزوم آموزش و ارتقاء مهارت های پرسنل توجه جدی داریم و تلاش می کنیم با بهبود دانش فنی کارکنان، همگام با تغییرات شتابان تکنولوژیک و عرضه محصولات پیشرفته، خدمات پس از فروش مطمئن و به روز ارائه دهیم.

آقای مهندس خانپور، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، یکی دیگر از سخنرانان مراسم بود که مشارکت شرکت گلدیران و راه اندازی اولین مرکز تخصصی فنی و حرفه ای را از افتخارات کشور خواند و افزود: برای افتتاح این مرکز تا کنون شش میلیارد ریال توسط شرکت گلدیران و چهار میلیارد ریال توسط سازمان فنی و حرفه ای هزینه شده است.

 

وی هدف از راه اندازی مرکز تخصصی فنی و حرفه ای را توسعه فرهنگ کار و مهارت آموزی، ارائه خدمات آموزشی، ارتقا مهارت کارگران و نیروی شاغل و افزایش کیفیت خدمات پس از فروش دانست و گفت: سالانه حدود 4 هزار نفر از آموزش های تخصصی در این مرکز بهره مند خواهند شد و انتظار ما این است که قریب به 70 درصد آن ها با کسب دانش و تخصص لازم جذب بازار کار شوند.

این مرکز علاوه بر رشته های تراشکاری، جوشکاری برق و برق صنعتی با مشارکت گلدیران دوره های آموزش محصولات تهویه مطبوع(کولرهای گازی و پکیج های شوفاژ دیواری)، لوازم خانگی و لوازم صوتی و تصویری را راه اندازی کرده است. بنا به برآوردها، 20 درصد شرکت کنندگان در این دوره ها پرسنل فنی شرکت خدمات گلدیران هستند و جوانان علاقمند یادگیری دانش فنی 80 درصد فراگیران را شامل می شوند.

۱۹ نظر

حامد صادقی ۲۹ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

لطفا بیشتر در باره خدمات مرکز آموزش فنی حرفهای lg توضیح دهید واین که چگونه می تواتیم برای آموزش صبتنام کنیم .با تشکر فراوان از تیم محبوب LG

سعیدخدامان ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ پاسخ

سلام.می خواستم شرایط ثبت نام کلاسها را بدونم

کورش برزگران ۱۴ آذر ۱۳۹۵ پاسخ

با سلام من تکنسین دستگاههای خنک کننده هستم ود خوزستان بهبهان هستم ومیخواستم نمایندگی تعمیرات کولر اسپلیت چه مواردی رو باید طی کرد با سپاس

ال جی ۱۵ آذر ۱۳۹۵ پاسخ

دوست عزیز،

لطفا با شرکت خدمات مشتریان گلدیران به شماره ۸۴۷۳۳-۰۲۱ تماس بگیرید.

محسن ۹ دی ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
من نصاب یکی از نمایندگی های جنوب استان فارس هستم برای اموزش و شرکت در فنی حرفه ای ال جی باید چگونه اقدام کنیم
و مدت اموزش محصولات ال جی چه مدته ؟
با تشکر

صالح ۲۹ آبان ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام می خواستم شرایط اخذ نمایندگی برای نصب و تعمیرات محصولات ال جی و روشهای آموزش دوره های آنها را بدانم با تشکر

علی موسی زاده ۲ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

لطفا چگونگی ثبت نام در دوره آموزشی نصب و تعمیرات کولر گازی اسپلیت را بفرمایید. با سپاس

محمد ۶ تیر ۱۳۹۵ پاسخ

لطفا نحوه و زمان ثبت نام را بفرمایید

سعید ۲۲ تیر ۱۳۹۵ پاسخ

شغل تعمیر لوازم خانگی با پیچیده شدن مدار های الکتریکی و قطعات مکانیکی و برند های مختلف چگونه امکان پذیر میشه لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون پیش نیاز مثلا برای تعمیر یخچال چی هستش .

مهیار شهبازی ۹ مرداد ۱۳۹۵ پاسخ

با سلام می خواستیم ماهم تو آموزش ها شرکت کنیم لطفا راهنمایی کنید

رضا ۴ آبان ۱۳۹۵ پاسخ

سلام .من دوره های کولر گازی راا گذروندم می خواستم ببینم میشه با این دوره ها عضو %۲۰ بشیم.

عادل محمدزاده ۹ بهمن ۱۳۹۵ پاسخ

لطفا شرایط و نحوه ثبت نام را بگید

حسین ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ پاسخ

باسلام اگه امکان داره توی سایت اطلاعات دوره ها و زمان برگزاری و چگونگی پذیرش رو توضیح بدین

ال جی ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ پاسخ

دوست عزیز،

برای اطلاع از دوره ها و چگونگی پذیرش با شرکت خدمات مشتری گلدیران تماس بگیرید.

حسین ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ پاسخ

ممنون پس هر سوالی داشتیم باید تماس بگیریم؟

رمضانعلی کمایستانی ۸ خرداد ۱۳۹۶ پاسخ

با سلام شرایط ثبت نام و دایر شدن کلاسها را میخواستم جویا شوم متشکرم

سینا ۱۳ تیر ۱۳۹۶ پاسخ

انقدر که به مشتری بها داده میشه و پیگیر هستن اصلا حقوق و مزایا تکنسین ها رعایت نمیشه و کسی نمیگه شما کی هستی یا راضی هستی اصلا،با ۵۰۰۰ تومن نصب هر تلویزیون بنزین ماشین که میری خونه مشتری نمیشه کار کرد.

مهدی ۱۹ مهر ۱۳۹۶ پاسخ

سلام چرا زیردیپلمه ها رو اموزش نمیدین

محمدباقر ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ پاسخ

با سلام میخوام نمایندگی تعمیرات محصولات شمارو داشته باشم چکار باید بکنم لطفا راهنمایی کنید

نظر دهید