۱۱ آذر ۱۳۹۲

تعطیلات کنار خانواده خوش بگذره :)

امسال چقدر زود گذشت؛ مثل برق و باد! چند ماه بیشتر تا عید نمانده است و وقت آن رسیده که زحمات یک سال خود را به ثمر بنشانید و از زمانی که گذشت تشکر کنید و خودتان را برای تعطیلات عید آماده کنید. تعطیلات پایان سال در هر کشور و هر فرهنگی متفاوت است اما همه در یک چیز مشترک هستند و آن جمع شدن خانواده در کنار یکدیگر است.

در چنین مواقعی، هیچ چیز مانند هدیه یا همان عیدی عشق و ارادت را بازگو نمی‌کند. هر سال در تعطیلات نوروز، ممکن است از هدایایی که دریافت می‌کنید بسیار هیجان‌زده شوید اما ممکن است برای خرید هدیه برای کسی که دوستش دارید خیلی در فشار باشید.

در این مطلب ما نکاتی ارائه می‌دهیم که بدانید چطور از هدایای خود برای لذت بردن از تعطیلات در کنار همدیگر استفاده کنید یا از لحظات ناخوشایند پرهیز کنید!

لحظههای دلگرمکننده در کنار خانواده با سرگرمی بهتر

وقتی این روزها همه گرفتار هستند به سختی می‌توان خانواده را دور هم جمع کرد حتی اگر زیر یک سقف زندگی کنند. خوشبختانه فصل تعطیلات بهانه‌ای است که پیوند اعضای خانواده‌ها در سراسر دنیا را بیشتر می‌کند. اما فقط خودتان را برای لحظات ناخوشایند جروبحث‌های خانوادگی آماده کنید یا منتظر تعطیلات کسالت‌آور باشید. اما برای فرار از هر دوی اینها، چرا تعطیلات خود را به تلویزیون ULTRA HD ال‌جی مزین نمی‌کنید؟

تلویزیون جدید ULTRA HD ال‌جی که به تازگی در مدل‌ها 55 اینچ 55LA9700 پیشرفته (premium) و 55LA9650 استاندارد آن عرضه شده است هدایایی بی‌نظیر برای مشتاقان سرگرمی است زیرا با فناوری‌های پیشرفتۀ سینما سه‌بعدی و تلویزیون هوشمند خود گسترۀ وسیعی از سرگرمی‌ها را ارائه می‌دهد. این برای همسر شما که از سرگرمی‌های باکیفیت لذت می‌برد و هدیه‌دهنده‌ای که می‌خواهد شیک بودن و سبک را فدای عملکرد نکند یک هدیه دو سر بُرد است زیرا طراحی باریک و زیبای تلویزیون‌های ULTRA HD به گونه‌ای است که به خوبی با دکور اتاق نشیمن شما متناسب است.

با تلویزیون ULTRA HD ال‌جی، همۀ خانواده می‌توانند از فیلم یا ویدئوکلیپ‌های تولد گذشته لذت ببرند تا لحظات نه چندان دلپذیر پر شود یا حتی فقط لحظات را با خویشاوندان خود که نتوانسته‌اند در میهمانی شرکت کنند به اشتراک گذارید. علاوه بر این، اگر به یک فیلم خانوادگی فکر می‌کنید، ما توصیه می‌کنیم از فیلم‌های اکشن روزرستاخیزی یا بمبارانی که جنگ‌های تفنگی سنگین دارند پرهیز کنید. چرا؟ زیرا تلویزیون ULTRA HD ال‌جی وضوح 4 برابر Full HD و صدایی واقع‌گرایانه با بلندگوهای کشویی دینامیک 4.1 کانال دارد که باعث می‌شود شما فکر کنید که این آخر تعطیلات عید است و در اتاق نشیمن خود را به سنگر برای پنهان شدن تبدیل کنید J

۲ نظر

مرتضی ۱۱ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

آقا من به اینا کار ندارم این جی پد ما کی میاد؟

یه بنده خدا ۱۱ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

ببخشید من یه مدت نبودم خبر ندارم جی ۲ ۳۲ چی شد؟
هرچند وقت یه بار به سرم میزنه z1 or s4بگیرم ام همیین که جی ۲ میاد تو زهنم با سرعت طرف سطل اشغال پرتشون میکنم ال جی اگه تا ده سال دیگه هم ۳۲ گیگو نیاری من بازم به عشق جی ۲ منتظر میمونم

نظر دهید