۲۱ اسفند ۱۳۹۲

فناوری TrueSteam ال‌جی: پاسخ شما به کثیفی، دانه‌های گرده و لکه‌های سبز چمن در بهار

 بوی بهار می‌آید و بچه‌ها خودشان را برای تعطیلات طولانی عید و بازی و گردش در طبیعت آماده می‌کنند. خوشحالید که بچه‌هایتان شادند و بازی می‌کنند. اما بعد از مدتی که بچه‌ها خسته به خانه بازگشتند با مشاهده زانوان سبز، تی‌شرت‌هایی که موی حیوانات خانگی به آن چسبیده و یقه‌ای که عرق را بیشتر از زمستان به خود جذب کرده است، موجی از غم و مصیب چهره شما را می‌پوشاند. چه چمن باشد، کثیفی یا لکه‌های چسبنده شکلات یا بستنی، لباس‌های کودکان مستعد جذب لکه هستند و نیازمند یک شست‌شوی اساسی یا حتی چند بار شست‌شو.

فناوری TrueSteam ال‌جی برای مراقبت از لباس‌های خانواده شما، تمیز کردن عمیق‌تر و از بین بردن مؤثر مواد حساسیت‌زا طراحی شده است. کثیفی‌هایی که ریشه دوانده‌اند به راحتی از بین می‌روند زیرا اجزای ریز بخار (1600 برابر کوچک‌تر از آب) می‌توانند بهتر به عمق پارچه نفوذ کنند، لکه‌ها را شل و سپس  با مواد شوینده خنثی کنند؛ یعنی قبل از اینکه آب به آنها برسد و آنها را بشوید.

از آنجا که دمای بخار آب از آب بالاتر است، می‌تواند میزان زیادی از مواد حساسیت‌زا را که طی روند شست‌وشوی معمولی پاک نمی‌شوند را از بین ببرد. بنیاد حساسیت بریتانیا ماشین لباسشویی‌های TrueSteam و خشک‌کن چرخشی ال‌جی را تحسین کرده است و ثابت شده که این محصول مواد آزاردهنده‌ای که حساسیت را بیشتر می‌کنند، مانند کثیفی، دانه‌های گرده و موی حیوانات خانگی که در فضای باز به وفور یافت می‌شوند، را از بین می‌برد.

برنامه طراوت با بخار یا Steam Refresh یک برنامه مفید است که در زمان صرفه‌جویی می‌کند و طی 20 دقیقه به سرعت لباس‌ها را از نو تروتازه می‌کند و چین‌ و چروک‌ها را باز می‌کند. این قابلیت برای ژاکت‌هایی که باید نیمه دیگر روز نیز تنتان باشد ایده‌آل است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید