۱۰ فروردین ۱۳۹۳

سیستم‌های اسپلیت بدون داکت برای یک اتاق

آیا تصمیم دارید اتاقی به اتاق‌های خود بیافزایید؟ آیا فضایی دارید که هیچ وقت به اندازه کافی خنک نمی‌شود؟ مثل اتاق آفتابگیر! یا خیلی گرم نمی‌شود؟ مانند اتاق پشت گاراژ؟ در گذشته صاحبان خانه با تغییر پنجره‌ها به دنبال راهکار بودند یا هزینه زیادی برای بزرگ کردن سیستم تهویه مطبوع مرکزی متحمل می‌شدند. اکنون، با وجود سیستم اسپلیت بدون داکت ال‌جی برای یک اتاق به راحتی می‌توان هر اتاقی را سرد یا گرم کرد.

مزایای سیستم‌های اسپلیت بدون داکت برای یک اتاق

  • مجموعه کاملی از ظرفیت‌ها برای اتاق‌ها در هر مساحتی
  • بازده انرژی بیشتر نسبت به سیستم‌های تهویه مطبوع مرکزی
  • عملکرد بی‌صدا هم از داخل و هم خارج
  • معمولاً روند نصب کمتر از یک روز طول می‌کشد
  • بسیاری از دستگاه‌ها رتبه‌بندی ستاره انرژی دارند
  • دو مدل به عنوان کارامدترین دستگاه‌ها جایزه ستاره انرژی را در سال 2013 دریافت کرده‌اند

سبک متنوع، انتخاب زیاد

وقتی سخن از راحتی به میان می‌آید، جای هیچ تردیدی نیست. دستگاه‌های داخلی سیستم‌های اسپلیت بدون داکت ال‌جی برای یک اتاق در سبک‌های زیادی ارائه می‌شوند که برای هر دکوری مناسب هستند. علاوه بر این، عملکرد بالا به شما امکان می‌دهد تا از هر اتاقی به بهترین نحو لذت ببرید. این دستگاه‌ها در ظرفیت‌های گوناگونی ارائه می‌شوند که کاملاً با هر فضای کوچک و بزرگی مطابقت دارند. چه نیاز به سرمایش داشته باشید و چه بخواهید فضای منزل را گرم کنید، ال‌جی عملکرد عالی اسپلیت بدون داکت خود را تضمین می‌کند.

*ستاره انرژی (Energy Star) برنامه مشترک بین آژانس حفاظت از محیط زیست امریکا (EPA) و سازمان انرژی امریکا (DOE) است که محصولات و عملکردهایی که بازده انرژی بالایی دارند را ترویج می‌کند. نماد ستاره انرژی به صاحبان منازل کمک می‌کند که تشخیص دهند کدام محصول عمکلرد کارامدتری از نظر انرژی دارند و کدام طبق استانداردهای EPA و DOE امریکا هستند.

۲ نظر

حسین ۱۰ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
این مدلها در ایران عرضه میشوند یا خیر ؟
موفق باشید

hojat ۱۴ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

این کولرا تو گرمای اهواز جواب میدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظر دهید