۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳

ال‌جی Roboking؛ بهترین جاروبرقی به انتخاب مجله پرمخاطب استرالیایی CHOICE

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) اعلام کرد که مجله معتبر و مشتری‌محور استرالیایی Choice، در جدیدترین آزمایش خود که در ماه آوریل منتشر شد، جاروبرقی Roboking ال‌جی را به عنوان بهترین جاروبرقی روباتیک برگزیده است. هیئت کارشناسان این محصول مبتکرانه را برای قابلیت‌های تمیز کردن، عملکرد و میزان صدا آزمودند. مجله Choice جاروبرقی Roboking ال‌جی را از میان 17 جاروبرقی روباتیک دیگر که در استرالیا عرضه می‌شود انتخاب کرد.

ال‌جی Roboking به قابلیت Corner Master تجهیز شده است؛ قابلیتی که طراحی مربعی با زاویه‌های تیز دارد، از برس‌های جدیدی برخوردار است که یک‌ونیم سانتی‌متر بلندتر هستند و حسگرهای آن نیز بهبود پیدا کرده است. دسترسی بیشتر برس‌ها در ترکیب با طراحی مربع‌شکل گوشه‌های این جاروبرقی برای مخفی شدن گردوغبار جایی باقی نمی‌گذارد. حسگرهای دوربین دوچشمی Dual Eye 2.0 با دقت بیشتری اسکن و سطح زمین را نقشه‌برداری می‌کنند؛ حتی وقتی که چراغ‌ها خاموش است. حسگرهای مافوق صوت و مادون قرمز به Roboking ال‌جی امکان می‌دهد تا موانع را تشخیص دهد و به راحتی از برخورد با آنها پیشگیری کند. به دلیل وجود قابلیت یادگیری در این جاروبرقی، Roboking می‌تواند مناطقی را که در تمیز کردن قبلی خود پاک کرده است را به خاطر بسپارد.

ال‌جی اولین جاروبرقی روباتیک خود را در سال 2011 در استرالیا عرضه کرد که با موفقیت چشمگیری روبه‌رو شد. با این حال، عرضه Roboking  در اوایل سال گذشته، فروشی دوبرابر داشت. طراحی مربعی عجیب و غیرمعمول این جاروبرقی نیز توجه بسیاری را در اروپا به خود جلب کرده است؛ مخصوصاً در هلند، فرانسه و سوئد.

سئونگ-جین جو، رئیس و مدیرعامل شرکت لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ما بسیار خرسندیم که Roboking ما توسط چنین مجله پرآوازه و معتبر مشتری‌محوری تأیید شد. ما به فناوری، امکانات و طراحی لوازم خانگی اهمیت زیادی می‌دهیم و Roboking بازتاب همین تلاش است. به عنوان یک شرکت، ما افتخار زیادی به محصولات خود می‌کنیم زیرا راحتی و لذت بیشتری در زندگی ایجاد می‌کنند.»

۲ نظر

پیمان ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

ادمین عزیز این جارو وارد بازار ایران شده است؟ حدود قیمتش چقدره؟

mehdi ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

اطلاع از قیمت محل خرید

نظر دهید