۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳

ماجراهای یک گوشی منحنی؛ قسمت نهم: یک تراشه، یک نیروگاه قدرتمند

ال‌جی G Flex، یکی دیگر از اعضای جدید خانواده G ال‌جی، به بهترین پردازنده کوالکوم Snapdragon™ 800 یا (MSM8974) در نوع خود مجهز است. با پردازنده کوالکوم Snapdragon™ 800، ال‌جی نه تنها قوی‌ترین و قدرتمندترین عملکرد را ارائه می‌دهد بلکه قابلیت‌های چندوظیفگی سریع و روانی را برای گوشی هوشمند منحنی 6 اینچ میسر می‌کند. ال‌جی G Flex با کوالکوم Snapdragon™ 800 قوی‌ترین و قدرتمندترین گوشی هوشمند منحنی در بازار است.

پردازنده Snapdragon™ 800 عملکردش در هر وات بهبود یافته است.

–           تا 75 درصد عملکرد بهتری نسبت به پردازنده Snapdragon S4 pro دارد.

–           تا 40 درصد عملکرد بهتری نسبت به پردازنده Snapdragon 600 دارد.

با انجام چند آزمایش مختلف مانند AnTuTu، GL Benchmark، 3D Mark و Basemark، تراشه Snapdragon™ 800 عملکرد عالی خود را در مقایسه با گوشی‌های هوشمند بهبود بخشیده است و به تراشه‌هایی نظیر Exynos 5 هشت‌هسته‌ای مجهز است که در گوشی‌های رقیب استفاده می‌شود.

موتور گرافیک قدرتمند

واحد پردازش گرافیک Adreno™ 330 تا یک‌ونیم برابر عملکرد بهتری نسبت به Adreno 320 دارد و کاملاً واضح است که گرافیک خیره‌کننده‌تر و تیزتری را ارائه می‌دهد.

 

بازده بیشتر باتری

این پردازنده با ساختار چندپردازی متقارن همزمان (aSMP) ساخته شده است؛ نوعی فناوری که به هر هسته محاسبه‌گر امکان اجرای مستقل را می‌دهد و عملکرد سی.پی.یو را مطابق با نیازهای کاربر تنظیم می‌کند. از آنجا که هر هسته برای مطابقت با قدرت و سرعت خود طبق نیازهای شخصی کاربر طراحی شده است، گوشی‌های مجهز به Snapdragon می‌توانند مدت طولانی‌تری وظایف را انجام دهند و کمتر به شارژ مجدد نیاز داشته باشند.

در مجموع، این نیروگاه قدرتمند چیپ‌ست در G Flex سرعت بیشتری را ارائه می‌دهد تا عملکرد چندوظیفگی و تجربه چندرسانه‌ای پویا امکان‌پذیر شود.

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید