۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳

جام جهانی نزدیک است… نمی‌خواهید تلویزیون خود را عوض کنید؟

پیشنهاد ما به شما: تلویزیون‌های Ultra HD 4K و OLED ال‌جی

بانک جهانی به تازگی گزارشی را منتشر کرده است که غیر ممکن است در پاساژها و فروشگاه‌های برزیل گشت و گذار کنید و با مشاهده فروشندگان مشتاق فروشگاه‌های لوازم صوتی-تصویری در کشور میزبان از خودتان نپرسید که آیا برای دیدن مسابقات جام جهانی فوتبال می‌خواهید تلویزیون جدید بخرید یا نه؟ این حقیقت نشان می‌دهد که طرفداران، فقط در برزیل، احتمال دارد بیش از 10 میلیون دستگاه تلویزیون جدید تا ماه ژوئن خریداری کنند که همین آمار، به این معادله اعتبار می‌دهد: “رخداد ورزشی بزرگ= زمان ارتقای تلویزیون”. در این حالت، پرسش‌هایی برای محافظت از محیط زیست ایجاد می‌شود که برای بازیافت این دستگاه‌های کهنه چه برنامه‌ای ترتیب داده شده است.

این ایده که سراسر دنیا، بسیاری از افراد به مسابقات جام جهانی به عنوان زمانی برای جایگزین کردن تلویزیون نگاه می‌کنند به تازگی مورد تأکید رسانه‌ها قرار گرفته است و جدیدترین گزارش از درآمد فصلی ال‌جی الکترونیکس نیز نشان از این امر دارد. گزارشات نشان می‌دهد که چطور در میان بلوغ مستمر بازار گوشی‌های هوشمند و به دنبال آن فروش تلفن‌های همراه، سازندگان امیدوارند جام جهانی چشم مشتریان را به خرید تلویزیون‌های پیشرفته شامل OLED و Ultra HD 4K خیره و مشتاق کنند.

انتظارات وسیع برای به اوج رسیدن فروش تلویزیون در ماه‌های آتی تمرکز بیشتری برای نویسندگان فراهم می‌کند که بر مجموعه محصولات متنوع ال‌جی شامل خانواده تلویزیون‌های UHD 4K تأکید کنند که ابعاد نمایشگر 55 اینچ و همین طور نمایشگرهای OLED منحنی با نمایش کیفیت تصویر عالی را تحت پوشش قرار می‌دهد.

۵ نظر

vahid ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

من تلویزیون LA 86000 دارم … چطور بدون اینترنت و با استفاده از قابلیت widi میشه تصاویر موبایل ر بر روی تلویزیون ریخت … و از اون مهم تر چطور میشه تصاویر تلویزیون رو بر روی موبایل دید؟!!! مطمپن هستم همچین قابلیتی رو تو مشخصات تی وی ال جی دیدم… ؟؟

amir.m.s ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

میخوایم عوض کنیم ولی پولشو نداریم 😐

ایلیا ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

ما هم پول نداریم مثل شماااااااااااااااااااا 🙁

مصطفی ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

سلام. فونت فارسی تلویزیون ال جی من خوانا نیست آیا امکانش هست فونتش را عوض کرد یا اینکه به مسئول مربوطه منتقل کنیم تا در آپدیت های بعدی تلویزیون فونت مناسبتری برایش انتخاب شود؟؟؟
ممنون

حسین ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

بنام خدا
با سلام
جناب آقای مصطفی در راهنمای روی صفحه و تله تکست ال جی از فونت Arial استفاده شده در حالیکه تقریبا اکثر برندهای موجود در بازار از فونت Tahoma استفاده می کنند از سامسونگ تا تی سی ال با توجه به اینکه تقریبا تمامی تلوزیونهای هوشمند از نرم افزارهای خانواده آندروید استفاده می کنند استفاده از فونت های پرکاربرد فارسی مانند یاقوت ، زر یا نازنین که در اصل برای خانواده آفیس ویندوز طراحی شده اند در برخی از حروف با اشکال مواجه و مستلزم تغییرات در این فونت ها می باشد با تغییر سیستم عامل تلوزیونهای ال جی در سری آینده به سیستم عامل اختصاصیWEBOS احتمال تغییر فونت فارسی تلوزیون نیز محتمل است اما در مورد تلوزیونهای با فن آوری OLED و وضوح فوق العاده بالا فعلا در ایران و جهان ال جی حرف اول را می زند و همانگونه که پارسال پیش بینی کردم میزان استقبال و همچنین کاهش قیمت تلوزیونهای UHD بعلت استفاده از مواد اولیه مشابه و در دسترس بمراتب بالاتر از تلوزیونهای بشدت گران قیمت OLED با کنتراست بالا و قابلیت نمایش سفید درخشان و مشکی تیره می باشد و پیش بینی می کنم تلوزیونهای ۴K ال جی در سایز ۵۵ اینچ در سال ۲۰۱۴ رکورد فروش بالائی را ثبت کنند فعلا زقبای ارزان فروش ال جی مانند سامسونگ و تی سی ال محصولات خود را وارد بازار نکرده و قیمت بالاتر بدون امکانات اضافی سونی باعث شده صرفا مشتریان خاص سونی که بعلت ارضای حس نوستالژیک و احیای خاطرات گذشته ای که از محصولات قدیمی این برند دارند و البته پرداخت چند میلیون تومان بیشتر برایشان زیاد مهم نیست بسوی خرید تلوزیونهای این برند جلب گردند . در حالیکه سامسونگ با عرضه هر چه بیشتر تلوزیونهای ساده ارزان قیمت تر در بازار از جمله ایران سعی در افزایش تیراژ تولید و فروش دارد و عرضه گسترده تلوزیونهای پلاسمای ۴۳ با قیمت زیر یک میلیون و سیصد هزار تومان با کمترین امکانات و کیفیت تصویری HD و حتی SD آنهم با گارنتی سام سرویس نمونه ای از این مدعا می باشد ال جی درصد ارتقاء کیفی و افزایش امکانات محصولات خود می باشد افزای سهم بازار در تلوزیونهای هوشمند و بخصوص سه بعدی احراز رتبه اول دنیا در تولید پنل های باکیفیت IPS که صد البته گران ترین فن آوری تولید پنل بوده ودر محصولات سایر تولید کنندگان معتبر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد تولید و عرضه چندین مدل تلوزیون OLED حتی با کیفیت ۴K و در سایزهای خیلی بزرگ و استفاده از یک سیستم عامل اختصاصی برای تلوزیونهای ال جی در سالهای اخیر از بارزترین نشانه های این چرخش در سیاستهای تولیدی ال جی می باشد هر چند این موضوع تا حد زیادی باعث واگذاری بخش تلوزیونهای ارزان قیمت پلاسما و تلوزیونهای ارزان قیمت سایز کوچک به رقبای هم وطن و چینی را به دنبال داشته است بنظر می رسد ال جی در حال تبدیل شدن به یک برند با کیفیت جهانی مانند اتومبیل بنز و نه برند اشرافی مانند لوه آلمان که مانند اتومبیل های رلز رویس است می باشد در حالیکه سامسونگ به دنبال رتبه اول فروش البته با نگاهی به کیفیت در کنار قیمت مانند اتومبیل های تویوتاست نظر شما در الین رابطه چیست ؟
موفق باشید

نظر دهید