۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳

همکاری ‌ال‌جی با هارمان/کاردون برای تولید یک هدست بلوتوث استریوی بی‌نظیر

ال‌جی Tone Infinim؛ هدست بلوتوثی با طراحی شیک و کیفیت صدای عالی و یک دستگاه جانبی کامل برای ال‌جی G3

 

 ال‌جی مرغوب‌ترین هدست بلوتوث استریوی جدید خود را، که با همکاری هارمان/کاردون تولید کرده است، معرفی می‌کند. این شرکت یکی از سازندگان برتر در زمینه تجهیزات صدا است. ال‌جی Tone Infinim  با تجربه صدای عالی که توسط هارمان/کاردون تأیید می‌شود صدای بی‌نظیر را در طراحی شیک که با بدنه منحنی باریک و بخش‌های فلزی براق برجسته‌تر می‌شود ارائه می‌دهد.

ال‌جی Tone Infinim به دلیل فناوری مدیریت مبتکرانه سیم جمع‌شو بیشترین میزان راحتی را برای کاربران فراهم می‌کند زیرا هیچ سیمی برای شما مزاحمت ایجاد نمی‌کند. ال‌جی Tone Infinim به یک کلید چندمنظوره مجهز است که برای جلو و عقب زدن سریع و بدون زحمت آهنگ‌ها به کار می‌رود و همین طور قابلیت هشدار صدا و لرزش برای اطلاع از پیام‌های ورودی، زمان کنونی و وضعیت باتری دارد. همه اینها با طولانی‌ترین زمان استندبای، 550 ساعت، در این هدست بلوتوث پشت گردنی فراهم می‌شود.

با اینکه Tone Infinim با بسیاری از دستگاه‌های هوشمند مجهز به بلوتوث سازگار است، اما به طور خاص برای گوشی هوشمند بعدی ال‌جی، G3، بهینه شده است. قابلیت هشدار نام (Name Alert) که نام یا شماره تلفن مخاطب تماس‌گیرنده را اعلام می‌کند، قابلیتی است که تنها برای کاربران ال‌جی G3 در دسترس خواهد بود. قابلیت دیگر برای کاربران G3 قابلیت Answer Me+ است که با بلند کردن G3 به سمت گوش Tone Infinim به طور خودکار قطع می‌شود تا استفاده مستقیم از گوشی هوشمند را امکان‌پذیر کند.

دکتر جونگ سئوک پارک، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایلی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «هدست بسیار مرغوب و جدید ال‌جی که با همکاری هارمان/کاردون ساخته شده است همراهی عالی برای گوشی‌ هوشمند و پرچمدار جدید ال‌جی G3 است که صدایی عالی را برای یک گوشی عالی فراهم می‌کند. هدست بلوتوث استریوی Tone Infinim گرایشی را ادامه می‌دهد که در ابتدا برای هدست Tone ایجاد شد و هدست بلوتوثی ارائه می‌دهد که هم راحت و هم شیک است.»

مایکل موزر، معاون اجرایی و رئیس بخش Lifestyle در هارمان، گفت: «ما از همکاری با ال‌جی و تولید جدیدترین هدست بلوتوث ال‌جی هیجان‌زده هستیم. هارمان/کاردون تاریخی 60 ساله در تولید فناوری‌های صدای مرغوب و صوت پیشرفته دارد. وقتی محصولی نام هارمان/کاردون را به یدک می‌کشد، تأییدی بر این امر است که این دستگاه برترین کیفیت صدا و طراحی خیره‌کننده‌ای را ارائه می‌دهد.»

ال‌جی Tone Infinim، با آغاز تابستان، در بازارهای بزرگ سراسر جهان در دسترس خواهد بود. جزییات بیشتر برای دسترسی در هر منطقه به صورت بومی اعلام خواهد شد.

مشخصات اصلی

  • چیپ بلوتوث: CSR8645
  • نسخه بلوتوث: 3
  • پروفایل بلوتوث: A2DP, AVRCP, HFP, HSP
  • مدت زمان مکالمه/پخش: 17 ساعت/ 14 ساعت
  • مدت زمان استندبای: 550 ساعت
  • باتری: 220 میلی‌آمپر
  • میکروفون: تکی MEMS
  • رنگ: نقره‌ای (رنگ‌های دیگر متعاقباً اعلام خواهد شد)
  • رابط: میکرو یواس‌بی

۱ نظر

محمد ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
من هندزفری ک با g2 رو دادینو گرفتم واقعا عالی شکلشم تقریبا مثه همین جدیدس فقط سیم هاش مزاحمه وگرنه کیقیتش توپ

نظر دهید