۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳

امکانات جدید و پیشرفته تجربه کاربری در سری سوم L ال‌جی

قابلیت Plug & Pop

وقتی هدفون یا کابل یواس‌بی را به گوشی متصل می‌کنید، این قابلیت به صورت خودکار بازخوردهای بصری و گزینه‌های قابل اجرا را پیشنهاد می‌دهد. کاربران می‌توانند برنامه‌های کاربردی مورد نظر را انتخاب کنند؛ مانند برنامه‌های کاربردی شخص ثالث. پس از آن می‌توانند به پنجره‌ بالاپر (پاپ‌آپ) اضافه کنند.

 قابلیت Clip Tray

قابلیت Clip Tray به کاربر امکان می‌دهد که چندین آیتم را کپی کنند و در کلیپ‌بورد واقع در پنجره بالاپر انتهای صفحه بچسبانند. شما می‌توانید تا 20 آیتم را ذخیره کنید که طبق الگوی ذخیره نمایش داده می‌شوند. متن و تصویر می‌تواند هر دو ذخیره شوند و اگر تصویر ثبت شد، به صورت خودکار در Clip Tray ذخیره می‌شود.

در زمانی که نیاز به اطلاعاتی دارید که زیاد استفاده می‌شوند، مانند اطلاعات حساب بانکی، شما می‌توانید آیتم را قفل کنید تا همیشه بین 20 آیتم ذخیره‌شده باشد.

قابلیت Capture plus

با Capture plus، تمام یک مقاله را برای استفاده در آینده ذخیره کنید. این قابلیت به شما امکان می‌دهد که نمایی کلی از یک صفحه وب داشته باشید نه فقط تصویری که به اندازه صفحه‌نمایش محدود می‌شود.

حالت میهمان

حالت میهمان الگوهای قفل متفاوتی را برای خود کاربر و حالت میهمان تعریف می‌کند. یکی از الگوهای قفل متعلق به حالت کاربر و دیگری وارد حالت میهان می‌شود. کاربر می‌تواند برنامه‌های کاربردی خاصی را مسدود کند؛ مانند گالری تصاویر، تماس‌های ثبت‌شده. با استفاده از این قابلیت، میهمان تنها چیزهایی را می‌بیند که صاحب گوشی دلش می‌خواهد در حالت میهمان باشد.

۱ نظر

محسن ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

من از شما خواهشمندام که در رابطه آپدیت گوشیهی ال جی بیشتر تلاش کنید تا مشتریان شما از محصولات شما دل سرد وپشیمان نشوند من خودام گوشی ال جی مدل پی ۷۲۵ دارم و ال جی در تبلیغات خود قول آپدیت این گوشی را داد اما تا کنون هیچ کار انجام نداده لطفا پیگیر شوید

نظر دهید