۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳

برنامه کاربردی جدید Box برای پیش‌نمایش سریع تصاویر و اسناد

 

برنامه کاربردی Box برای اندروید به کاربران امکان می‎دهد تصاویر بدون معطلی ورق بزنند و پیش‌نمایشی از اسناد را مشاهده کنند.

Box یک سرویس ذخیره ابری (Cloud) است که به تازگی یک برنامه کاربردی اصلاح‌شده را برای اندروید با تمرکز بر تصاویر و اسناد معرفی کرده است.

این شرکت با برنامه کاربردی Box که از پیش بر گوشی‌های سری G ال‌جی بارگذاری شده است مشارکت خود با ال‌جی را گسترش می‌دهد.

به گفته سایمون تن، مدیر محصولات موبایل Box، به‌روزرسانی این برنامه یکی از بزرگترین به‌روزرسانی‌ها برای برنامه اندروید Box، از زمان معرفی آن در سال 2010، است. در میان به‌روزرسانی‌ها قابلیت گالری تصاویر جدید دیده می‌شود که به شما امکان نمایش سریع تصاویر را می‌دهد. بدون این که نیاز باشد برای بازگذاری تمام‌صفحه تصویر منتظر بمانید.

برنامه Box پیش‌نمایش اسناد با سرعت نور را با پشتیبانی بیش از 100 نوع فایل تضمین می‌کند. بنابراین، حتی سخت‌ترین نوع فایل‌ها مانند PowerPoint نیز به سرعت و بدون عیب و نقص بارگذاری می‌شوند.

تن می‌گوید: «شما می‌توانید از گوشی هوشمند اندروید یا تبلت خود اسلایدهای نمایشی را اجرا کنید. چندین قابلیت بی‌نظیر دیگر به تجربه پیش‌نمایش افزوده شده است که شامل نمایه انگشتی صفحه، نمایش شبکه‌ای، جست‌وجوی کامل متن داخل اسناد و چندین قابلیت خوب دیگر می‌شود.»

آنهایی که برنامه کاربردی Box OneCloud را نصب کرده‌اند قابلیت‌های بیشتری را خواهند دید: امضای قراردادها، شرح گزارشات و اوراق فاکس‌های الکترونیک.

Box همکاری خود را ال‌جی گسترش می‌دهد تا هر کس گوشی‌های سری G ال‌جی را می‌خرد به برنامه کاربردی Box با 50 گیگابایت حافظه آزاد در این گوشی‌ها دسترسی پیدا کنند.

۱ نظر

حسین ۱ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
زمانی تصویری از یک تریلر که در حال حمل یک تریلر کارت پنچ شده توسط ابر کامپیوتر IBM در دهه ۶۰ میلادی بود در کنار یک کول دیسک با ظرفیت یک گیگابایت منتشر و زیر آن نوشته شده بود آیا می دانید ظرفیت حمل اطلاعات این دو یکی است امروز در بازار کول دیسک با ظرفیت ۳۲ گیگابایت به وفور و با ظرفیت ۶۴ گیگابایت در مراکز فروش پیدا می شوند حالا به آندازه ۵۰ تریلی و یا ۵۰ کول دیسک یک گیگابایتی ده سال قبل را بدون تحمل یک گرم وزن می توانید حمل کنید اگر اسنادی که قابل ذخیره سازی در این فضای ۵۰ گیگابایتی می باشد را بخواهید با اندازه فونت متعارف ۱۴ با فونت فارسی و روی کاغذ استاندارد A4 در محیط WORD پرینت بگیرید چند تریلی برای حمل آن نیاز دارید ؟
موفق باشید .

نظر دهید