۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳

شما کدام اندروید را انتخاب می‌کنید؟ ال‌جی G3،پیشتاز در نظرسنجی

 

هفته گذشته، وب‌سایت پرطرفدار فون‌آرنا در یک نظرسنجی عجیب از کاربران خواست تا بین 3 گوشی پیشرفته هوشمند که هنوز معرفی نشده‌اند یکی را انتخاب کنند: ال‌جی G3، سامسونگ Galaxy S5 Prime یا اچ‌تی‌سی One M8 Prime.

البته به گفته فون‌آرنا، این سه گوشی به صورت اتفاقی انتخاب نشده‌اند و ظاهراً نقاط مشترکی با هم دارند: مثل نمایشگر Quad HD با رزولوشن (2560×1440) و بالاتر از 5 اینچ، 3 گیگابایت RAM و طراحی فلزی بدنه.

شاید برای خیلی‌ها جای تعجب باشد که در میان این گوشی‌های پرچمدار هوشمند نام ال‌جی G3 می‌درخشد. نتایج نظرسنجی نشان داد که از مجموع 5089 نفر شرکت‌کننده، 2077 نفر (40.81 درصد) می‌گویند در انتظار معرفی و عرضه گوشی ال‌جی هستند تا دو گوشی هوشمند دیگر. پس از آن گوشی اچ‌تی‌سی One M8 Prime با 1782 رأی (33.96 درصد) قرار دارد. در آخر هم، سامسونگ Galaxy S5 Prime علاقمندان کمتری داشت و تنها در ذهن و قلب 1284 نفر از رأی‌دهندگان (25.23 درصد) جا خوش کرده است.

به گفته ال‌جی، G3 اواخر همین ماه در 27 مه معرفی می‌شود و به احتمال زیاد عرضه رسمی آن به زودی آغاز می‌شود. گوشی هوشمند سامسونگ و اچ‌تی‌سی نیز طی ماه‌های آتی معرفی می‌شوند.

نتایج این نظرسنجی می‌تواند منعکس‌کننده فروش بالای این 3 گوشی پرچمدار باشد. البته ممکن است برخی از کاربران بعد از معرفی رسمی نظرشان تغییر کند. اما باید ببینیم در نهایت چه اتفاقی خواهد افتاد!

۳ نظر

amir.m.s ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

سلام ببخشید میخواستم بدونم L90 از OTG ساپورت داره یا نه؟!و اینکه الجی باز هم داره میترکونه!ممنون الجی 🙂

yousef ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

دنیافقط G3وفقط محصولات ال جی

علی ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام.
کی فکر میکرد که LG بخواد ترس عظیمی روی این کمپانی های متقلد بندازه!انقدر براشون حضور LG G3 دردناکه که دارن نسخه ی Prime گوشی های خودشون رو ارائه میدن.این یعنی برد الجی در آینده.الجی با g2 دنیارو لرزوند و با gflex برد آینده رو تضمین کرد.و حالا g3 کار کمپانی متقلد کره ای خودش یعنی سامسونگ رو به آخر میرسونه.
با تشکر.
LIFE IS GOOD WITH LG

نظر دهید