۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳

جام جهانی 2014: فرصتی برای ال‌جی

کمتر از یک ماه دیگر، برترین بازیکنان جهان وارد میدان می‌شوند و از 12 ژوئن تا 13 جولای در مسابقات جام جهانی فوتبال فیفا که هر 4 سال یک بار برگزار می‌شود با هم پیکار می‌کنند. 4 میلیارد نفر از طرفداران پای تلویزیون و چندین کانال اجتماعی و دیجیتال می‌نشینند و رقابت‌ها را دنبال می‌کنند. این یک فرصت تاریخی و بزرگ برای نمایش برندها و نبردی برای علاقه است.

سهم برندها در همهمه و شلوغی برزیل

برزیل کشور رنگ، انرژی و شور و شوق است. برای اینکه برندها به اهداف خود برسند، لازم است از این ارزش‌ها استفاده کنند. اگر این ارزش‌ها به خاطر فروش و تبلیغات بازرگانی نادیده گرفته شود، جلوه‌ای نخواهند داشت. فعالیت‌های بومی یکی از راه‌های ارتباط و جذب مشتریان است اما مؤثرترین کانال‌ها جایی خواهد بود که برندها بتوانند طرفداران را بیشتر غرق در تجربه محصولات خود کنند و آنها را به مسابقات نزدیک‌تر کنند. رسانه‌های اجتماعی نیز راهی عاطفی و هوشمندانه برای طرافداران و دنبال کردن ورزش‌ها، اشتراک‌گذاری تجربیات و به چالش کشیدن طرفداران رقیب و تعامل آنها با یکدیگر است.

مشتریان می‌تواند از برزیل ویدئوهای درخواستی ببینند؛ هر جا که بخواهند، بدون در نظر گرفتن مکانی که هستند. دسترسی بیشتر به فناوری موبایل و تبلت یعنی محتوای ویدئویی آنلاین بیشتری مصرف می‌شود. برندها اغلب به سمت ورزش سوق پیدا می‌کنند؛ یعنی همان جایی که می‌توانند با رقبا در چالش و مبارزه باشند تا از طریق مسابقات با طرفداران ارتباط برقرار کنند؛ چه حامی مسابقات باشند و چه نباشند. ال‌جی نیز فرصتی منحصربه‌فرد در اختیار دارد تا محصولات مربوط خود مانند تلویزیون و گوشی‌های هوشمندش را به روشی عاطفی ترویج کند تا به پیوند درازمدت با ورزش و تحکیم این پیوند کمک کرده باشد.

۱ نظر

حسین ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
معمولا در زمان برگزاری مسابقات جام جهانی فروش تلوزیون به اوج خود می رسد زمانی بای جایگزینی تلوزیون سیاه و سفید به رنگی زمانی برای تعویض تلوزیون رنگی به پروجکشن بعد پلاسماو ال سی دی دی و حالا تلوزیونهای ال ای دی با قابلیت ظبط برنامه های تلوزیونی بر روی حافظه جانبی حتی در زمان استند بای بودن تلوزیون هنوز پخش تلوزیونی با کیفیت UHD آغاز نشده اما سونی تصمیم به فیلمبرداری مسابقات بطریفه UHD گرفته دیر یا زود مجبوریم تلوزیونهایمان را با تلوزیونهای UHD و حتی نسل بعدی آن Super Hi Vision عوض کنیم شاید در نس های آتی با زدن عینک مخصوص خود را در بهترین نفطه ورزشگاه ببینید و با حرکت سر و چشم ها خودتان توپ را دنبال کنید
موفق باشید .

نظر دهید