۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

تلویزیون OLED 4K ال‌جی 5 ستاره شد

کارشناسان صدا و تصویر در مجله What Hi-Fi? تلویزیون 55EG960V ال‌جی را در شماره ماه مه خود مورد بررسی قرار دادند و این تلویزیون جدید را مزین به 5 ستاره کردند.

گفته‌ها و نظرات کارشناسان این مجله را در ادامه بخوانید:

«ال‌جی 55EG960V به هر چیزی که ما انتظارش را داشتیم مجهز است. این تلویزیون ترکیبی از وضوح 4K Ultra HD و فناوری OLED است و نتایج شگفت‌انگیزی را به نمایش می‌گذارد.»

«این دستگاه با محتوای 4K می‌درخشد. جزییات خیره‌کننده، وضوح و عمق رنگ‌ها واقعاً چشم‌گیر و خارق‌العاده هستند.»

 

جادوی OLED اینجاست: از هر زوایه‌ای که به صفحه این تلویزیون بنگرید کنتراست بسیار قوی، سیاهی‌ها واقعاً سیاه و سفیدی‌ها روشن و چشم‌نواز هستند. باورنکردنی است اما هیچ اعوجاج یا افت کیفیتی را نخواهید دید.

«ال‌جی برگ برنده را هنوز رو نکرده است: WebOS 2.0. ما سال گذشته از رابط کاربری هوشمند ال‌جی بسیار هیجان‌زده شدیم و این سیستم‌عامل را مورد تحسین قرار دادیم. به گفته ال‌جی، این رابط کاربریِ به‌روزشده 60 درصد سریع‌تر از نسخه قبلی است. لانچر بسیار ملموس و پیمایش در رابط کاربری سریع‌تر از گذشته است. انیمیشن‌ها روان هستند و برنامه‌های کاربردی تقریباً خیلی فوری اجرا می‌شوند.»

صعود پیکسل‌ها

ال‌جی با افزودن پیکسل چهارم سفید به RGB (قرمز، سبز و آبی) استاندارد و ایجاد رنگ‌های دقیق‌تر توانسته فناوری OLED را چندین گام به پیش برد. آیا مفید است؟ قطعاً. تلویزیون ال‌جی 55EG960V همه تعهدات را عملی کرده است؛ از سیاهی سیاه تا سفیدی سفید. تقریباً 8.3 میلیون پیکسل در صفحه‌نمایش 4K Ultra HD وجود دارد و هر کدام وضوح شفاف، دقت و قدرت خود را دارد.

«بر خلاف دستگاه‌های OLED ابتدایی، که کنتراست قوی به معنی نادیده گرفته شدن اختلاف ناچیز در جزییات بود، این دستگاه بافت خوب یک لباس با رنگ مشکی را با رنگ‌های بی‌شمار دیگر زیر تیغ آفتاب نمایش می‌دهد.»

 

فناوری Passive یعنی جلوه سه‌بعدی در برابر چشمان شما ملایم است اما عمقی که OLED ارائه می‌دهد بی‌نهایت شگفت‌انگیز است.

عشق در هوا موج می‌زند

«با چنین قیمتی، شما چیزی فراتر از خاص بودن می‌خواهید و خود تلویزیون نیز زیبایی دلربایی دارد. شیب صفحه منحنی، پنلی به باریکی ویفر و ظاهر فریبنده صفحه‌نمایشِ معلق از آن طراحی‌هایی است که بدون فکر کردن می‌توان به گران بودن آن پی برد.»

این تلویزیون بسیار زیباست. شیشه شفاف بین نمایشگر و پایه، شناور بودن جذاب آن را روی هوا القا می‌کند. ما عاشق این تلویزیون شده‌ایم.»

«اگر این طراحی تلویزیون ال‌جی 55EG960V رواج پیدا کند، آینده تلویزیون‌ها واقعاً معرکه خواهد شد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید