۲۳ مرداد ۱۳۹۳

تلویزیون Ultra HD 4K ال‌جی در یک نگاه

فکر می‌کنید در آینده ماشین‌های پرنده تولید می‌شوند؟ وقتی همه اشیا اینترنتی می‌شوند، آیا پرواز ماشین‌ها کاری غیرممکن است؟ یا هر چه در کودکی آرزو داشتیم خیالی بیش نبوده است…

تلویزیون‌ها از آغاز این هزاره متحول شده‌اند. تلویزیون‌های اولیه همه با آنتن بودند. اما الان خیلی‌ها تلویزیون دیجیتال دارند. و تقریباً دیگر خبری از آنتن‌های هوایی نیست. تلویزیون‌های CRT هم جمع شده‌اند. الان، در همه خانه‌ها تلویزیون‌های صفحه‌تخت است. مرحله بعدی در سرگرمی خانگی تلویزیون ULTRA HD 4K است: مجموعه تلویزیون‌های جدید و پرچمدار با مرکزیت فناوری ULTRA HD 4K .

اگر از HD خسته شده‌اید، 4K یک فناوری شگفت‌انگیز و قدرتمند در خانه شماست.

ارقام

تلویزیون Ultra HD 4K ال‌جی 4 برابر پیکسل‌های بیشتری نسبت به HD و 16 برابر جزییات بیشتری در یک تصویر استاندارد دارد. بنابراین، در تلویزیون 55 اینچ UB950V ال‌جی، کیفیت تصویر بسیار حیرت‌انگیز است. آنقدر زنده است که دلتان می‌خواهد پرواز پرنده، باز شدن گل و برخورد آب با صخره‌ها را در تمام طول روز تماشا کنید و از پای تلویزیون تکان نخورید.

بسیار خوب. مناظر زیبا شما را روی کاناپه میخکوب می‌کند اما وقتی تصاویر را با جزییات بهتری می‌بینید خواهید دید که چرا این تلویزیون این قدر هیجان‌انگیز است. در بیشتر تلویزیون‌های استاندارد، یک موج ساحلی مات به نظر می‌رسد اما در ULTRA HD 4K ال‌جی شما می‌توانید رقص هر قطره را در نهایت زیبایی خودش ببینید. هر چه جزییات بیشتر باشد، درخشندگی بیشتر می‌شود.

غرق شوید

وقتی با کیفیت 4K تماشا می‌کنید فکر می‌کنید بخشی از اکشن هستید یا آدم‌های روی صفحه تلویزیون در اتاق شما هستند. همه چیز کیفیت سه‌بعدی دارد (این همان چیزی است که UB950V با آن عرضه می‌شود). بر خلاف اولین تلویزیون‌های HD که کنتراست خیلی روشن دارند، 4K رنگ‌ها را خیلی واقعی‌تر می‌کند و عملکرد آن فراتر از حرکات روی صفحه است. دیگر در چرخ‌های دوچرخه پیکسل شدن را نخواهید دید.

این تلویزیون که با webOS جدید اجرا می‌شود، کاربری راحتی دارد. تلویزیون خاص ال‌جی با کنترل Magic Remote ال‌جی عرضه می‌شود که شما با اشاره روی صفحه‌نمایش پیمایش می‌کنید؛ انگار یک چراغ با اشعه لیزر دارید. فرمان صوتی هم وجود دارد.

پخش زیبا

نت‌فلیکس یک سری از برنامه‌های 4K خوب مانند House of Cards  و Breaking Bad را نمایش می‌دهد. جام جهانی اخیر نیز با 4K فیلم‌برداری شده است و بسیاری از فیلم‌های جدید نیز در این فرمت ضبط شده‌اند. آینده در حال پیشروی است.

با وضوح 2160×3840 پیکسل، این تلویزیون اولین بار با مشاهده شاهکار 4K چشمان شما را از حدقه بیرون می‌زند. در واقع، شما میزبان چیزهایی فراتر از حد معمول هستید. همه می‌خواهند یک نگاهی به آن بیاندازند.

۱ نظر

مهران ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

تنها بااین دلمو خوش میکنم که روز بهروز جدیدتر میشه تلویزیونا حالا ما نمیتونیم بخریم اکشال نداره عوضش یه روز جدیدترین مدلشو میخرم

نظر دهید