۲۸ بهمن ۱۳۹۳

فرش قرمزی دیگر زیر پای بانوان ارجمند ایرانی گسترانیده شد

تهران، هتل آزادی، 28 بهمن 1393- ال‌جی و گلدیران، امشب، فرش قرمزی دیگر زیر پای مشتریان خود پهن کردند و بانوان ارجمند ایرانی را که مشتریان وفادار ال‌جی هستند مورد ستایش و تقدیر قرار دادند.

در این مراسم که در شبی سرد و زمستانی در سالن زرین هتل آزادی تهران برگزار شد، علاوه بر مدیران ارشد ال‌جی، جناب آقای کریس جانگ، مدیر کل ال‌جی در ایران، و هیئت مدیره گلدیران، جناب آقای تنهایی، رئیس هیئت مدیره گلدیران، عده‌ای از خبرنگاران نیز در جمع گرم و صمیمی ال‌جی، گلدیران و بانوان ایرانی حضور داشتند.

در آغاز برنامه، احسان کرمی، مجری محبوب تلویزیون، به میهمانان و بانوان گرانقدر ایرانی خوشامد گفت. سپس، آقای کریس جانگ به روی سن رفت و در سخنان خود گفت: «ال‌جی و گلدیران به مشتریان خود احترام می‌گذارند و به آنها توجه ویژه‌ای دارند که در این میان بانوان جایگاه خاصی دارند زیرا از تصمیم‌گیرنده‌های کلیدی در خرید لوازم منزل هستند. ال‌جی و گلدیران می‌خواهند این ارتباط را نزدیک‌تر از همیشه کنند و از ایده‌های بانوان ایرانی در طراحی محصولات آینده خود بهره‌مند شوند.»

پس از سخنرانی آقای کریس جانگ، کلیپ ویدئویی از معرفی فروشگاه پیشگام و متفاوت چارسو پخش شد و مشتریان وفادار ال‌جی با این فروشگاه پیشرفته که در تقاطع خیابان جمهوری و حافظ قرار دارد آشنا شدند.

آقای تنهایی نیز در سخنرانی خود از نقش پررنگ زنان در جامعه ایرانی گفت و تأکید کرد که ال‌جی با محصولات جدیدش به این قشر از مشتریان اهمیت ویژه‌ای می‌دهد. سرویس زوجین یا Pink Service نمونه‌ای از این خدمات هستند.

شرکت مشتریان گلدیران در راستای ایجاد احساس راحتی، اطمینان خاطر و امنیت برای این دسته از مشتریان خدمات صورتی را تعریف و راه‌اندازی نمود. که طی آن هنگام ارائه خدمات، یک زوج تکنسین به منزل مشتری مراجعه می نمایند و تکنسین آقا نسبت به نصب یا رفع ایراد دستگاه اقدام می‌کند و تکنسین خانم آموزش نحوه استفاده، نکات ایمنی و توضیحات ضروری را به مشتری (خانم) ارائه می‌نماید.

از میهمانان ویژه این مراسم، خانم مرضیه برومند، کارگردان، بازیگر و عروسک‌گردان محبوب و نامی ایران، بود. وی در سخنرانی خود گوشه‌ای از خاطراتی که با مادرش داشت را ورق زد. سپس، کلیپ کوتاهی از همکاری گروه پالت و خانم مریم سعادت و گروه عروسک گردانی پخش شد که مورد استقبال حضار قرار گرفت. خانم نسرین مقانلو، بازیگر توانمند و نام‌آشنای ایران، میهمان بعدی این مراسم بود که از میان شرکت‌کنندگان قرعه‌کشی انجام داد و همراه با خانم برومند به 3 نفر از بانوان گوشی هوشمند ال‌جی G3 اهدا کردند.

پس از قرعه‌کشی نیز کلیپ ویدئویی از پروژه مهم مسئولیت اجتماعی ال‌جی و گلدیران با نام گلدکیدز پخش شد و خانم دانشور، عضو شورای شهر، در مورد آن سخنانی ایراد کرد و در مورد مؤسسه مهرآفرین و فعالیت‌های آن نیز توضیحاتی ارائه داد.

در پایان مراسم نیز، گروه رستاک با اجرای ترانه‌های محبوب فولکلور و محلی شرکت‌کنندگان را به وجد آوردند و سرگرم کردند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید