۲۳ بهمن ۱۳۹۳

اجاق گاز ال‌جی با فر دوبل؛ اولین محصول در دنیا که مطابق با استاندارد جدید پایداری است

اِنگل‌وود کیفس نیوجرسی، فوریه 2015- اجاق گاز ال‌جی با فر دوبل و عملکرد پیشرفته اولین اجاق گاز در دنیاست که با معیارهای صنعت در استاندارد جدید پایداری برای لوازم خانگی مخصوص آشپزی مطابقت دارد.

این استاندارد توسط انجمن سازندگان لوازم خانگی، CSA Group و UL Environment ایجاد شده است.

طبق گفته CSA Group، که بعد از آزمایشات و تحلیل‌های اطلاعاتی تأییدیه استاندارد را اعطا می‌کند، مدل LDG3036ST ال‌جی اولین اجاق گازی است که به امتیازات مورد نیاز دست یافته است و با استاندارد جدید پایداری برای لوازم خانگی مخصوص آشپزی مطابقت دارد. همچنین، ال‌جی از CSA Group  برای اجاق گاز برقی با فر دوبل دیگری با مدل LDE3037ST نیز تأییدیه دریافت کرد که نشان از سازگاری آن با استاندارد پایداری آشپزی در سال 2015 دارد.

 

رویکرد چرخه عمر در استاندارد پایداری آشپزی تأثیرات زیست‌محیطی محصول را در 5 حوزه اصلی در نظر می‌گیرد: مواد، ساخت و عملکرد، مصرف انرژی هنگام استفاده، ابتکار و مدیریت پایان عمر. این تأییدیه جدید بر اساس مجموعه‌ای از استانداردهای مشابه در پایداری محصول برای استفاده مشتری، فروشندگان، سازمان‌های دولتی و غیردولتی و دیگر بخش‌ها ایجاد شده است تا محصولاتی که در جهت حمایت از محیط زیست طراحی شده‌اند شناسایی شوند.

تی.جِی لی، معاون ارشد و رئیس بخش لوازم خانگی ال‌جی در امریکا، گفت: «پایداری زیست‌محیطی برای مشتریان ما بسیار مهم شده و مدت زمان زیادی است که برای شرکت ما نیز مهم بوده است. ال‌جی افتخار می‌کند که به عنوان اولین سازنده در صنعت، اجاق گازی تولید کرده که با استاندارد جدید پایداری تأیید شده است. ال‌جی همراه با CSA Group در حال پیشگامی در جنبه‌های مختلف چرخه عمر محصول هستند.»

ترکیب پایداری، عملکرد و راحتی

یک قابلیت اصلی در اجاق گازهای تأییدشده فر دوبل ال‌جی قابلیت EasyClean است که سه مرحله دارد: اسپری کردن داخل فر با آب، فشار کلید EasyClean و ظرف 20 دقیقه، پاک کردن باقیمانده مواد غذایی. همچنین، نیاز به هیچ ماده شیمیایی با گرمای بسیار برای درخشندگی و تمیزی فر نیست.

اجاق‌ گازهای پیشرفته ال‌جی با فر دوبل از فناوری پخت پیشرفته‌ای برخوردار هستند که در زمان صرفه‌جویی می‌کند و از به‌هم‌ریختگی اوضاع برای سرآشپزهای خانگی پرمشغله امروزی جلوگیری می‌کند. گریل مادون قرمز ال‌جی نیاز به پیش‌گرمایش را برطرف و 20 درصد از مجموعه زمان پخت را کم می‌کند. نتایج پخت‌وپز با گریل مادون قرمز غذاهایی است که آبدارتر از پخت‌وپز حرارتی است، زیرا از همان فناوری که در گریل‌های پیشرفته بیرون استفاده می‌شود بهره می‌برد.

علاوه بر این، فناوری‌های True Convection و EvenJet™ Convection ال‌جی با پخت سریع و توزیع یکنواخت گرما به طبخ دقیق‌تر غذا کمک می‌کند.

این اجاق گازها فرهایی با ظرفیت بزرگ 6.1 فوت مربع دارند. بنابراین، لازم نیست مشتریان نگران آماده کردن غذا باشند. فر دوبل امکان طبخ دو غذای جداگانه را در دمای مختلف و به طور همزمان می‌دهد. فر بالا 6 اینچ ارتفاع دارد و انعطاف بیشتری برای پخت غذاهای منتخب و عدم اجبار برای پیش‌گرمایش دارد.

۳ نظر

علی ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام خواهشن یک توضیح در مورد lfa 2014 برلین که یک مورد فر برقی معرفی کردند که تابه را هرکجای فر قرار میداند آن قسمت مورد حرارت قرار می گرفت آیا این همان فر است لطفا توضیح دهید

ناظری ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

لطفا قیمت را هم اعلام نمایید ظمن اینکه گاز مربوطه چند شعله می باشد و در کدامیک از نمایندگیهای شرق تهران موجود می باشد؟

ناظری ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

سطح مصرف انرژی چقدر است قیمت نوع گاز سوز و الکتریکی را بطور جداگانه اعلام نمایید

نظر دهید