۳۱ تیر ۱۳۹۴

طی 20 دقیقه، باهوش، متناسب و سلامت شوید

قابلیت EasyClean ال‌جی در مجموعه بزرگ اجاق گازهای ال‌جی طی 20 دقیقه می‌تواند فر را به خودی خود تمیز کند. این ویژگی ما را به فکر فرو برد که در این 20 دقیقه چه کارهایی می‌توان انجام داد؟ پاسخ چیست؟ خب، بگذارید از اینجا شروع کنیم که چه کارهایی را شما نمی‌توانید در 20 دقیقه انجام دهید؟

احتمالاً نمی‌توانید کاری را به اتمام برسانید اما حتماً می‌توانید برنامه‌هایی که همیشه به تعویق می‌انداختید را انجام دهید. اگر اجاق گاز EasyClean ال‌جی نمونه‌ای است که شما یکی از این برنامه‌های خوب را در منزل طی 20 دقیقه انجام ‌دهید، دیگر بهانه‌ای ندارید. به جای تمیز کردن گاز در این 20 دقیقه، از اوقات فراغت خود برای کارهایی که ما پیشنهاد می‌کنیم استفاده کنید.

 

تناسب اندام داشته باشید

فکر متناسب شدن و شروع فعالیت بدنی همیشه از کارهای سخت است. خبر خوب این است که در واقع استفاده از هر لحظه‌ مهم است و هر فعالیت شما تفاوت ایجاد می‌کند.

 

سلامت شوید

تغذیه خوب بخش مهمی از سلامت ماست و یکی از راه‌ها برای انجام آن این است که برای برنامه‌ریزی زمان اختصاص دهید و تلاش کنید. از رفتن به رستوران خودداری کنید و سالاد و ساندویچ خود را از شب قبل آماده کنید. آماده کردن آن 20 دقیقه هم طول نمی‌کشد. در عوض، یک غذای سالم و خوشمزه می‌خورید.

 

باهوش شوید

شاید خیلی از شما از این یکی استقبال کنید. تحقیقات نشان می‌دهد که چرت زدن حافظه شما را بهبود می‌دهد. هر چه بیشتر بیدار بمانید، ذخیره اطلاعات بیشتر برای مغز سخت‌تر می‌شود. به این فکر کنید که چطور می‌توانید در جلسه‌ای که در ساعت  4 عصر دارید تمرکز داشته باشید. یک چرت کوتاه حافظه شما را آزاد می‌کند و به شما امکان می‌دهد که اطلاعات بیشتری را در مغز خود ذخیره کنید.

در این 20 دقیقه که شما به ورزش، آماده کردن ساندویچ و چرت زدن می‌پرداختید، فر گاز بدون دخالت شما تمیز تمیز شده است. خسته نباشید!

شما در 20 دقیقه زمان فراغت خود چه می‌کنید؟ در بخش نظرات با ما در میان گذارید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید