۰۱ مرداد ۱۳۹۴

ال‌جی طلیعه‌دار عصر جدید آسایش با ماشین لباسشویی انقلابی TWIN Wash

ترکیب ماشین لباسشویی اصلی و ماشین لباسشویی کوچک در انرژی، فضا و زمان صرفه‌جویی می‌کند

سئول، 22 جولای 2015- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) امروز ماشین لباسشویی بسیار متمایزی را روانه بازار می‌کند که مفهوم لباسشویی را معنای تازه‌ای می‌بخشد. ال‌جی TWIN Wash اولین بار در نمایشگاه CES 2015 پرده‌برداری شد. این ماشین لباسشویی قادر است دو شست‌وشو و بارگذاری جدا از هم را به صورت همزمان و با ترکیب یک ماشین لباسشویی بزرگ با درب جلو و یک ماشین لباسشویی کوچک که در بخش پایین ماشین لباسشویی بزرگ پنهان شده انجام دهد و مجموعه کاملاً جدیدی از گزینه‌های شست‌وشو را پیش پای شما گذارد. ال‌جی با عرضه رسمی این محصول در کره ابتکار در لوازم خانگی را به مرحله جدیدی ارتقا داد.

بُعد جدیدی از آسایش

ال‌جی TWIN Wash به طرز چشمگیری از زمان شست‌وشو می‌کاهد زیرا می‌تواند چندین بارگذاری لباس را به صورت همزمان انجام دهد. شوینده اصلی قدرتمند در 3 سایز 17، 19 و 21 کیلوگرمی در دسترس است که حجم عظیمی از شست‌وشو را به پایان می‌رساند. این در حالی است که شوینده کوچک می‌تواند برنامه شست‌وشوی متفاوتی را اجرا کند. لباس‌های کوچک‌تر بدون نیاز به انتظار برای تمام شدن کار شوینده بزرگ شسته می‌شوند؛ در نتیجه، کاربران می‌توانند انرژی را ذخیره کنند. این شوینده کوچک برای لباس‌های ظریف یا خاص که نیاز به تنظیمات ویژه شست‌وشو دارند، مانند لباس کودک یا لباس زیر، ایده‌‎آل است.

فناوری پیشرفته برای لباس‌ها

ماشین لباسشویی دوقلو یا TWIN Wash ال‌جی به فناوری منحصربه‌فرد TurboWash™ 2.0 ال‌جی تجهیز شده است. نازل‌هایی که داخل مخزن اصلی تعبیه شده‌اند محلول مواد شوینده را مستقیم روی لباس‌ها افشانه می‌کنند تا عملکرد پاک‌کنندگی دستگاه بهتر شود. یک نازل پرفشار دیگر اجزای ریز آب را روی لباس‌ها در خلال برنامه‌های چرخشی تند می‌پاشد تا آب‌کشی مؤثرتر باشد. موتور انقلابی Inverter Direct Drive در قلب ماشین لباسشویی Twin Wash ال‌جی مستقیماً به مخزن متصل شده است تا راندمان بیشتر شود و از تعداد قطعات متحرک کاسته شود تا در نهایت دوام دستگاه افزایش پیدا کند. همچنین، قابلیت کنترل انرژی در این ماشین لباسشویی اطلاعات مفیدی ارائه می‌دهد و سرویس انحصاری HomeChat ال‌جی که در سیستم 21 کیلو موجود است به کاربران کمک می‌کند تا وضعیت شست‌وشو در ماشین لباسشویی خود را با استفاده از زبان طبیعی روزمره بررسی کنند.

طراحی ارگونومیک پیشرفته

ال‌جی TWIN Wash برای تناسب بیشتر با فضای یک ماشین لباسشویی معمولی با درب جلو طراحی شده است؛ بنابراین، هیچ چیزی برای آسایش بیشتر قربانی نشده است. درب اصلی ماشین لباسشویی هم‌راستا با مرکز مخزن در بالاتر از مدل‌های متداول تعبیه شده و در زاویه‌ای متمایل شده است که پر کردن و خالی کردن مخزن اصلی ماشین لباسشویی راحت‌تر شود. ماشین لباسشویی کوچک و جایگاه پایین می‌تواند به صورت جداگانه خریده شود تا به دارندگان کنونی ماشین‌های لباسشویی ال‌جی که درب جلو دارند همه فواید TWIN Wash را با قیمتی مناسب ارائه ‌دهد. ال‌جی TWIN Wash در دو رنگ جذاب در دسترس است: استیل مدرن و سفید. ال‌جی TWIN Wash برای طراحی پیشرفته مورد تأیید قرار گرفته و اوایل امسال برنده جایزه Red Dot Design Award و IDEA شده است.

جو سئونگ-جین، رئیس و مدیرعامل شرکت لوازم خانگی و راهکارهای هوای ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ال‌جی TWIN Wash انقلابی است زیرا راهکاری برای مشکلات قدیمی این عصر در زمینه زمان انجام شست‌وشو ارائه می‌دهد. خانه‌دارها با TWIN Wash دیگر به شست‌وشوی لباس مانند قبل فکر نمی‌کنند. با این ماشین لباسشویی می‌توان شست‌وشو را در هر روزی از هفته انجام داد. این نوعی تفکر مبتکرانه است که ال‌جی را در بخش ماشین لباسشویی پیشتاز می‌کند.»

زمان عرضه ماشین لباسشویی TWIN Wash ال‌جی در دیگر بازارها به صورت بومی اعلام خواهد شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید