۱۸ فروردین ۱۳۹۴

کسب دو عنوان Energy Star توسط ال‌جی

آژانس حفاظت از محیط‌زیست آمریکا، دو عنوان Energy Star به شرکت ال‌جی اهدا نمود. این عنوان‌ها به دلیل استمرار تلاش‌های ال‌جی در محافظت از محیط‌زیست و بالا بردن آگاهی مشتری‌ها در مورد تأثیرات تغییرات آب‌وهوایی به این شرکت اهدا شده است.

آژانس حفاظت از محیط‌زیست آمریکا (EPA) به دلیل تلاش‌های مستمر ال‌جی در زمینه حفاظت از محیط‌زیست از طریق تولید لوازم‌خانگی و صوتی و تصویری کم‌مصرف، عنوان Energy Star Partner سال ۲۰۱۵ در بخش Year-Sustained Excellence Awards را به این شرکت اهدا کرد. همچنین این شرکت، عنوان Energy Star Partner در بخش Year-Climate Communications Award را نیز به جهت تلاش‌هایش در راستای افزایش آگاهی مشتری‌ها در مورد تأثیر تغییرات آب‌و‌هوا به خود اختصاص داد.

رئیس و مدیرعامل شرکت LG Electronics در آمریکا در این رابطه گفت: «شرکت ال‌جی، به همکاری خود با Energy Star احترام می‌گذارد و هیجان‌زده است تا تأثیر مثبت ال‌جی بر روی مشتری‌های آمریکایی را ببیند. ما از طریق تولید محصولاتی که باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شوند؛ اما همچنان عملکرد و سبک خوبی دارند، به مشتری‌های خود کمک می‌کنیم تا نوآوری‌ها و زندگی بهتری را تجربه کنند. حالا بیش از هر زمان دیگری متعهد شده‌ایم تا تلاش‌های خود برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و حفاظت از محیط‌زیست را ادامه دهیم».

مدیر EPA، Gina McCarthy، با تحسین دستاوردهای ال‌جی گفت: «شرکت ال‌جی از طریق همکاری مستمر خود با Energy Star، به آمریکایی‌ها کمک می‌کند تا پول‌های خود را پس‌انداز کنند، در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنند و نقش خود را برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در آمریکا که موجب تغییرات آب‌وهوایی می‌شود، انجام دهند. من شرکت ال‌جی را به جهت دستیابی به بالاترین عنوان Energy Star آژانس EPA یعنی 2015 Partner of the Year-Sustained Excellence Awards تحسین می‌کنم. این عنوان نشان‌دهنده تعهد استوار ال‌جی به کاهش مصرف انرژی و حفظ سیاره‌ای سالم برای نسل‌های آینده است».

تعهد به ارائه محصولات دارای استاندارد Energy Star

طبق گفته Cho، شرکت ال‌جی که طی چهار سال گذشته عنوان Energy Star Partner سال EPA را به دست آورده است، متعهد شده تا نوآورانه‌ترین و کم‌مصرف‌ترین محصولات را تولید کند که هم عملکردی عالی ارائه دهند و هم در مصرف انرژی، بیشترین صرفه‌جویی را داشته باشند. همچنین این محصولات کم‌ترین تأثیر را روی سیاره زمین دارند.

در سال ۲۰۱۴ شرکت ال‌جی حدود ۳۰۰ مدل محصول ارائه کرد که دارای استاندارد Energy Star بودند. این محصولات در دسته‌های مختلفی مانند ماشین لباسشویی، ماشین ظرف‌شویی، یخچال، تلویزیون، مانیتورهای مختص کامپیوتر، سیستم‌های تهویه هوا و چراغ‌های LED قرار داشتند. شرکت ال‌جی از سال ۲۰۱۳ تاکنون فروش محصولات دارای استاندارد Energy Star را حدود ۱۸ درصد افزایش داده است.

شرکت ال‌جی تلاش‌های خود برای ترویج هرچه بیشتر برند Energy Star را در سال ۲۰۱۴ گسترش داد. مشتری‌های آمریکایی ال‌جی بیش از یک میلیون محصول LG خریداری کردند که دارای نشان Energy Star Most Efficient 2014 بودند. این نشان به مشتری‌ها کمک می‌کند تا به راحتی کم‌مصرف‌ترین محصولات را در میان محصولاتی که دارای برچسب استاندارد Energy Star هستند، شناسایی نمایند.

همچنین شرکت ال‌جی در سال ۲۰۱۴ یک رویداد مهم صنعتی را جشن گرفت. این شرکت در سال ۲۰۱۴، ماشین خشک‌کن LG EcoHybrid Heat Pump Dryer را معرفی کرد. این ماشین خشک‌کن، اولین محصولی است که عنوان 2014 Energy Star Emerging Technology Award را به خود اختصاص می‌دهد. این ماشین خشک‌کن در مقایسه با خشک‌کن‌های الکتریکی عادی، ۵۰ درصد کمتر انرژی مصرف می‌کند. همچنین ال‌جی اولین شرکتی بود که ماشین‌های خشک‌کن گازی دارای استاندارد Energy Star را در سال ۲۰۱۴ معرفی کرد. این رویداد قبل از اجرای استانداردهای جدید سازمان مصرف بهینه انرژی آمریکا برای ماشین‌های خشک‌کن در سال ۲۰۱۵ اتفاق افتاد.

تلاش‌های ال‌جی در زمینه کمک‌رسانی و آموزش

شرکت ال‌جی که در سال ۲۰۱۴ تلاش‌های خود برای تغییر رفتار مشتری‌ها را گسترش داده است، از طریق کمپین‌های کمک‌رسانی و آموزشی عمومی در مورد تأثیر تغییرات آب‌وهوایی، میلیون‌ها مشتری را تحت تأثیر قرار داده است.

مهم‌ترین این تلاش‌ها عبارت است از حمایت ال‌جی از کمپین Energy Star Change the World Tour‌ که اولین کمپین اجتماعی با هدف خدمت‌رسانی محسوب می‌شود. این کمپین یک تور بین‌المللی بود که سازمان‌های خصوصی و دولتی را گردهم می‌آورد تا از طریق ارائه خدمات اجتماعی متمرکز بر مصرف بهینه انرژی، تغییراتی در زندگی افراد ایجاد کند. شرکت ال‌جی به عنوان یک شرکت فناوری بزرگ، در چندین محل از بهبود مصرف انرژی حمایت کرد. از جمله فعالیت‌های ال‌جی در این تور می‌توان به نصب یک تلویزیون ۶۵ اینچ HD دارای نشان Energy Star Most Efficient و یک ماشین لباسشویی تجاری دارای استاندارد Energy Star برای افراد بازنشسته بی‌خانمان در ساختمان U.S. Vets در شهر فینیکس، پایتخت ایالت آریزونای آمریکا اشاره کرد.

شرکت ال‌جی در سال ۲۰۱۴ همواره تلاش کرد به روش‌های مختلف با تغییرات آب‌وهوایی مقابله کند. از جمله این تلاش‌ها می‌توان بزرگداشت ماه زمین (Earth Month) در بیلبورد ال‌جی در مرکز شهر نیویورک و در میدان تایمز را نام برد. شرکت ال‌جی در این میدان یک اعلامیه خدمت‌رسانی عمومی نشان داد که کودکان و خانواده‌ها را به مقابله با تغییرات آب‌وهوایی و همکاری با Team Energy Star تشویق می‌کرد. این اعلامیه که در کل ماه آوریل سال ۲۰۱۴ روی بیلبورد بود، حدود ۱۸ میلیون نفر را تحت تأثیر قرار داد.

شرکت ال‌جی علاوه بر نوآوری‌های دیگر، بیش از ۱۴۰۰ پیمان Change the Wprld-Start with Energy Star جمع‌آوری و از طریق پیام Energy Star در NCAA® Final Four در شهر آتلانتا و با استفاده از نقش خود به عنوان Official NCAA Corporate Partner، بیش از ۲۰٬۰۰۰ نفر طرفدار پیدا کرد.

EPA پیشگامی و برتری ال‌جی را تشخیص داد

عنوان Energy Star Partner سال ۲۰۱۵ در بخش Year-Sustained Excellence Awards به سازمان‌ها اهدا می‌شود تا از تلاش‌های آن‌ها برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای از طریق ارائه دستاوردهای بهتر در زمینه کاهش مصرف انرژی قدردانی شود.

طبق گفته EPA، برندگان این عنوان، انتشار گازهای گلخانه‌ای را از طریق ایجاد اهداف فعال و دستیابی به آن‌ها و به‌کارگیری رویکردهای نوآورانه و مؤثر در مصرف انرژی، کاهش داده‌اند. این جوایز تلاش‌های مستمر در برنامه Energy Star از جمله ارائه محصولات، خدمات، خانه‌های جدید و ساختمان‌های بخش‌های تجاری، صنعتی و عمومی را که در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کنند، تشخیص می‌دهد.

مؤسسه Energy Star‌ و همکارانش از سال ۱۹۹۲ تاکنون به پیشگیری از انتشار بیش از ۲ میلیارد تن گاز گلخانه‌ای کمک کرده‌اند. این مؤسسه تنها در سال ۲۰۱۴ با کاهش آسیب‌های ناشی از تغییرات آب‌وهوایی، بیش از ۱۲ میلیارد دلار منافع اجتماعی فراهم آورد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید