۰۶ خرداد ۱۳۹۴

تلویزیون Prime UHD ال‌جی؛ شیک و باریک

با طراحی باریک و چشم‌گیر تلویزیون  Prime UHD دکور خود را زیباتر کنید

تلویزیون‌های Prime UHD ال‌جی، علاوه بر کیفیت تصویر خارق‌العاده، صفحه‌نمایش بزرگتر 4K را در طراحی باریک و یکپارچه‌ای که متناسب با فضای اتاق نشیمن شماست ارائه می‌دهد تا جلوه‌ای باشکوه و لوکس ایجاد کند. تجربه مشاهده حیرت‌انگیز با طراحی CINEMA SCREEN و لبه‌های باریک ال‌جی امکان‌پذیر می‌شود. افزون بر این، پایه‌های شنودگاه منحصربه‌فرد صدایی خارق‌العاده ایجاد می‌کند و فوراً این حس را در شخص ایجاد می‌کند که گویی در تالار کنفرانس قرار دارد.

مخصوصاً این که در تلویزیون Prime UHD ال‌جی مدل 55UF9500 نمایشگر باریک و باورنکردنی ضخامت 8.5 میلی‌‌متر با طراحی UltraSilm دارد. طراحی این نمایشگر در مقایسه با رقبایی که 40 تا 50 میلی‌‌متر ضخامت دارند بسیار خیره‌کننده است.

فناوری‌های Prime ال‌جی با جوایز بین‌المللی

در ضمن، تلویزیون 65UF9550 ال‌جی برای مهارت و تعالی در طراحی و کیفیت تصویر توسط CEA مفتخر به دریافت جایزه ابتکار شده است. این دستاورد بزرگ نشان از تعهدات این شرکت به شعار شرکت تحت عنوان “ابتکار برای زندگی بهتر” دارد. هدف نهایی ال‌جی این است که زندگی مشتریان را با فراهم آوردن راحتی و آسایش بیشتر غنی کند.

سری تلویزیون‌های Prime UHD ال‌جی موقعیت ال‌جی را به عنوان برند پیشگام در نوآوری در کیفیت تصویر تقویت می‌کند و به ارائه تجربه عالی و غوطه‌ورکننده به مشتریان ادامه خواهد داد. با فناوری‌های Prime در کیفیت تصویر و طراحی، نه تنها می‌توانید رنگ‌ها را به صورت طبیعی کشف کنید بلکه هر رنگ زنده می‌شود تا تجربه‌ای واقعی را ایجاد کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید