۲۴ خرداد ۱۳۹۴

کمی بیش از قدرتی که لازم دارید

با قدرت پردازش بیشتر و مدیریت باتری، گوشی جدید ال‌جی G4 تعادل کاملی بین سرعت و استقامت است.

طعم قدرت حقیقی را بچشید

زمان آن رسیده گوشی‌های هوشمند به گونه‌ای طراحی شوند که با کاربران خود تا لحظات آخر همراه باشند. ال‌جی G4 به شما امکان می‌دهد تا میزان حافظه مورد نیاز را انتخاب کنید؛ علاوه بر این سرعتی صاعقه‌وار و استقامتی مثال‌زدنی را در اختیار شما می‌گذارد.

سرعت را انتخاب کنید

پردازنده قدرتمند عملکرد یکپارچه‌ کوالکوم Snapdragon™ 808 با سی.پی.یو 1.8 گیگاهرتز و 64 بیت شش‌هسته‌ای به شما امکان می‌دهد تا کارهای بیشتری را با سرعت بیشتر انجام دهید. این پردازنده از عملکرد چندوظیفگی راحت و گرافیک روان در بازی و عملکرد سریع برنامه‌های کاربردی برخوردار است.

  • بازی: گرافیک به گونه‌ای ترجمه می‌شود که حرکات روان، پاسخگو و سریع هستند.
  • برنامه‌های کاربردی: عملکرد برنامه‌ها سریع است و سریع و راحت می‌توان چند کار را با هم انجام داد.
  • رسانه: ضبط و پخش ویدئوی 4K و نیز تصاویر با کیفیت بسیار بالا و صدایی واضح امکان‌پذیر است.

 

باتری 3 هزار میلی‌آمپر قابل تعویض

با باتری جداشدنی و بادوام در ال‌جی G4 که طی چند ثانیه می‌توان آن را با یک باتری دیگر تعویض کرد روز را به شب و شب را دوباره به روز برسانید.

  • جداشدنی: باتری جداشدنی و قابل تعویض در G4 به شما امکان می‌دهد تا همیشه شارژ داشته و یک باتری یدک همراه خود داشته باشید.
  • بادوام: باتری از ظرفیت بالا و طراحی باریکی برخوردار است. بنابراین، G4 با این بدنه باریک و جمع و جور مدت زمان زیادی دوام می‌آورد.

 

حالت ذخیره هوشمند انرژی

بدون نگرانی در مورد تمام شدن انرژی، در ارتباط بمانید و کارهای خود را انجام دهید. حالت ذخیره هوشمند انرژی (Smart Power Saver Mode) با فناوری‌های جدید عمر باتری را بیشتر می‌کند تا مصرف انرژی کم شود و قابلیت‌های غیرضروری را تا میزان خاصی از باتری غیرفعال می‌کند.

 

به خود کمی با بیشتر فضا دهید

ال‌جی G4 با حافظه داخلی 32 گیگابایت عرضه می‌شود اما می‌توان آن را با کارت حافظه تا 2 ترابایت ارتقا داد.

 

حافظه قابل ارتقا

ویدئوها و تصاویر را با بالاترین کیفیت ممکن ضبط کنید و نگران کم بودن حافظه نباشید. درگاه میکرواس‌دی تا 2 ترابایت حافظه را پشتیبانی می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید