۱۳ تیر ۱۳۹۴

مشارکت ال‌جی با گوگل برای بازاریابی تلویزیون OLED ال‌جی

غول فناوری در کره جنوبی، شرکت ال‌جی الکترونیکس، در حال تشدید اقدامات بازاریابی خود برای ترویج کسب‌وکار تلویزیون OLED است و تصمیم دارد در بازار تلویزیون پیشرفته دنیا بر رقبای خود، شامل سامسونگ، غلبه کند.

در راستای این استراتژی، ال‌جی اعلام کرد که دست همکاری با گوگل، شرکت کالیفرنیایی تبار، داده است تا تلویزیون‌های پیشرفته OLED خود را ترویج دهد.

کیم کی-وان، رئیس بخش بازاریابی جهانی ال‌جی، گفت: «از طریق این همکاری، ال‌جی مشتریان بالقوه‌ای خواهد داشت که کیفیت تصویر عالی و ارزش‌های تلویزیون OLED ال‌جی را تجربه می‌کنند و تصویر برند این شرکت بهبود پیدا می‌کند.»

هدف ال‌جی این است که 100 میلیون مشتری در سراسر دنیا را از آن خود کند و سعی می‌کند راهبردهای بازاریابی خود را در خور هر مرحله از برنامه فروش تهیه و ارائه کند. برقراری ارتباط با مشتری، تأیید بیشتر برند و معامله کردن در صدر پلت‌فرم بازاریابی دیجیتال گوگل، مانند یوتیوب، قرار دارد.

جان لی، مدیر اجرایی گوگل، گفت: «گوگل از بازاریابان برای برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان آنلاین از طریق تبلیغات و راهکارهای بازاریابی گوگل پشتیبانی می‌کند.»

وی افزود: «این شرکت به مؤسسات جهانی مانند ال‌جی کمک خواهد کرد تا محصولات و ارزش‌های خود را در سراسر دنیا ترویج کنند.»

هدف دیگر در همکاری جدید ال‌جی و گوگل این است که ال‌جی را در صدر رقبای خود در بازار تلویزیون قرار گیرد؛ مخصوصاً رقیب هموطن خود سامسونگ.

شرکت ال‌جی الکترونیکس و LG Display، بازوی تجاری گروه ال‌جی در صنعت نمایشگر، تمام تلاش خود را برای توسعه تلویزیون OLED و کسب‌وکار نمایشگر ال‌جی انجام می‌دهند.

یئو سانگ-دوک، رئیس  بخش کسب‌وکار OLED در LG Display بر اهمیت کسب‌وکار نمایشگر OLED برای خود این شرکت و صنعت نمایشگر وطنی به طور کل تأکید کرد و گفت: «OLED فناوری نهایی در نمایشگر است.» او اظهار داشت که سامسونگ تولید تلویزیون‌های OLED را به زودی از سر خواهد گرفت.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید