۰۸ تیر ۱۳۹۴

جاروبرقی کمپرسور 7120 ال‌جی زباله‌ها را فشرده می‌کند!

جاروبرقی ال‌جی مدل VB-7120 از سیستم کمپرسور برای فشرده‌سازی گردوخاک برخوردار است. این جاروبرقی قدرت مکش پایداری دارد و می‌توان به راحتی و به شیوه‌ای بهداشتی مخزن بزرگ آن را تخلیه کرد. جاروبرقی کمپرسور VB-7120 در سه رنگ نقره‌ای، بنفش و قرمز در فروشگاه‌های ال‌جی-گلدیران عرضه می‌شود. ویژگی‌های مهم این جاروبرقی عبارت‌اند از:

کمپرسور (سیستم فشرده‌سازی زباله)

جاروبرقی‌های پاکتی معمولی به سرعت پر می‌شوند، خالی نمودن آن دشوار است و محیط اطراف را آلوده می‌کنند. فناوری کمپرسور که در جاروبرقی‌های ال‌جی به کار رفته است ذرات گردوغبار جمع‌آوری شده را وارد مخزن مخصوصی کرده و با یک تیغه فشرده‌ساز منحصربه‌فرد به تکه‌های متراکم تبدیل می‌کند.
در نتیجه، شما می‌توانید عرض چند ثانیه زباله متراکم شده را از داخل مخزن خالی کنید؛ بدون اینکه گرد و غبار و ذرات غیر بهداشتی در فضا منتظر شود.

قدرت مکش پایدار

سیستم گردبادی (CYCLONE) در جاروبرقی‌های ال جی، با بازدهی بالا ذرات گرد و غبار را از هوا جدا می‌سازد و جارو برقی را قادر به حفظ قدرت مکش برای مدت زمان بیشتری می‌کند.

تخلیه آسان و بهداشتی مخزن

ذرات گرد وغبار و خاکروبه، توسط سیستم فشرده‌ساز زباله (کمپرسور) ال‌جی فشرده می‌شوند. این باعث می‌شود محفظه جاروهای کمپرسور ال‌جی، قابلیت ذخیره‌سازی زباله تا 3 برابر بیشتر از جاروهای رقیب را داشته باشند.
از طرفی خالی کردن این محفظه که دارای قطعات فشرده‌شدۀ زباله است آسان و بهداشتی‌تر است و باعث پخش ذرات گرد و غبار در محیط نمی‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید