۰۹ تیر ۱۳۹۴

شرکت LG Chem باتری شش‌ضلعی می‌سازد

شرکت LG Chem، از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت ال‌جی الکترونیکس، در حال عرضه باتری‌های شش‌ضلعی خود به شرکت‌های الکترونیک در سراسر جهان است تا به آنها کمک کند کسب‌وکار ساعت‌های هوشمند خود را ترویج دهند.

وُو بیونگ مین، سخنگوی این شرکت، گفت: «شرکت LG Chem فروش باتری‌های شش‌ضلعی خود را به شرکت‌های فناوری جهانی آغاز کرده است. این باتری‌ها در نانجینگ، چین، ساخته شده است؛ جایی که ال‌جی کارخانجات باتری‌سازی انبوهی دارد. باتری‌های ال‌جی مورد استفاده‌ ساعت‌های هوشمندی که در آینده عرضه خواهند شد قرار می‌گیرد.»

به گفته وی، باتری شش‌ضلعی ال‌جی که اولین نوع در صنعت است، نتیجه همکاری نزدیک شرکت‌های برتر فناوری است.

ال‌جی می‌گوید باتری‌های شش‌ضلعی 25 درصد ظرفیت بیشتری در مقایسه با باتری‌های مستطیل شکل دارند.

وُو افزود: «با ساخت این باتری‌ها کاربران 4 ساعت بیشتر می‌تواند با ساعت هوشمند خود کار کنند. اقدامات گروه شیمی ال‌جی در پاسخ به تقاضای روبه‌رشد مردم برای استفاده از ساعت‌های هوشمند با شکل دایره‌ای است.»

به گفته LG Chem، از نیمه دوم امسال، شرکت‌های آی.تی بیشتری تصمیم به ساخت ساعت‌های هوشمند با طراحی صفحه گرد دارند.

ال‌جی، سامسونگ و شرکت‌های چینی دیگر در زمینه فناوری جدیدترین ساعت‌های هوشمند خود را در نمایشگاه IFA که امسال در ماه سپتامبر برگزار می‌شود معرفی خواهند کرد.

مؤسسه تحقیقاتی گارتنر انتظار دارد که تا سال آینده، ساعت‌های هوشمند 40 درصد از بازار دستگاه‌های پوشیدنی را به خود اختصاص دهند.

وو گفت: «ال‌جی حق امتیازی به نام عاری از باتری (Free Form Batteries) را با فناوری Stack and Folding به نام خود ثبت کرده است تا این برنامه را پشتیبانی کند. ال‌جی که باتری‌های صاف، منحنی و سیمی در سال 2013 تولید کرده است 10 مشتری جهانی در این کسب‌وکار دارد.»

شرکت LG Chem تصمیم دارد باتری‌هایی در شکل‌ها و اندازه‌های متفاوت معرفی کند که شامل باتری L شکل یا باتری مستطیل‌شکل با سوراخی در وسط می‌شود.

کان یانگ-سو، رئیس کسب‌و‌کار باتری شرکت ال‌جی، گفت: «بهترین چیز برای پیشگامی بازار رسیدن به قلمروهایی است که قبلاً وجود نداشته است. شرکت LG Chem این توانایی را دارد که انتظارات بازار را فراتر ببرد و محصولات مبتکرانه‌ای تولید کند. ال‌جی تا سال 2018  تأمین‌کننده پیشگام در باتری‌های کوچک خواهد شد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید