۰۱ تیر ۱۳۹۴

صدا را از اینجا بشنوید: سیستم صوتی MUSICflow ال‌جی در سال 2015

مجموعه MUSICflow ال‌جی فقط یک سری بلندگوی بی‌سیم نیست. نیم‌نگاهی به آینده است. دنیایی را تصور کنید که موسیقی تلفن هوشمندتان به صورت بی‌سیم از اتاقی به اتاق دیگر دنبال شما بیاید؛ درست مثل حیوان خانگی‌تان. در سیستم صوتی هوشمند ال‌جی که از Google Cast برخوردار است این رویا به واقعیت می‌پیوندد. موزیک را می‌توانید در باغ، روی کاناپه، در آشپزخانه و اتاق خواب بشنوید؛ حتی در هر اتاق یک آهنگ متفاوت.

وقتی بیرون هستید و موسیقی از دستگاه هوشمند شما پخش می‌شود و شما در حال گوش دادن به موسیقی از Spotify، TuneIn یا Deezer هستید یا به پادکست مورد علاقه خود گوش می‌دهید، وقتی به منزل رسیدید MUSICflow از طریق وای-فای سینک می‌شود و موسیقی از همان جایی که در حال پخش بود در منزل پخش می‌شود؛ همه آنها با صدایی با کیفیت بالا.

سی‌دی‌ها را از همه جا پخش کنید

اگر این را می‌خوانید، احتمالاً با حسرت نگاهی به مجموعه سی‌دی خود می‌اندازید که چندین قفسه را به خود اختصاص داده است. خب، باید بگوییم که ال‌جی با سی‌دی‌های شما کاری ندارد. دستگاه‌های پخش‌کننده بلو-ری سری MUSICflow (شامل دستگاه‌های BP550، BP450، BP350 و BP255) به شما امکان می‌دهد که سی‌دی‌های خود را از طریق این سیستم چنداتاقه پخش کنید و البته اولین شرکتی است که به شما اجازه این کار را می‌دهد.

دستگاه‌های جدیدی که به این سری افزوده شده است ساندبارهای HS9 و HS7 هستند که 7.1 کانال و 700 وات صدای فراگیر دارند و هر دو از طریق برنامه کاربردی MUSICflow player قابل کنترل هستند. اولین بلندگوی H4 قابل حمل که مخصوص چند اتاق است نیز به این مجموعه اضافه شده است.

بلندگوی H4 از سرویس HomeChat ال‌جی برخوردار است و شما امکان می‌دهد تا از طریق گوشی خود یا حتی برنامه‌ریزی یک لیست پخش پیام هشدار ایجاد کنید تا هنگام ورود شما به منزل موسیقی دلخواهتان به صورت خودکار پخش شود.

مکمل آن بلندگوی همراه P7 است که می‌توانید آن را به همه جای خانه یا حیاط ببرید. این بلندگو با سه دستگاه و با استفاده از برنامه کاربردی MUSICflow player ال‌جی قابل کنترل است. بلندگوی P5 نیز یک بلندگوی بلوتوث با کیفیت صدای بسیار عالی است که باتری آن دوام بالایی دارد.

۱ نظر

Siamak ۱۰ تیر ۱۳۹۴ پاسخ

مرسی از مطلب . مرسی به lg
قیمت این دستگاه چنده و کی به بازار میاد

نظر دهید