۲۷ مرداد ۱۳۹۴

رونمایی از ال‌جی Tone Ultra در سری پرفروش‌ترین هدست بلوتوث‌ها

به‌روزرسانی سری میان‌رده و پرطرفدار با کیفیت صدای عالی و امکانات پیشرفته

سئول، 18 آگوست 2015- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی)، امروز، با معرفی جدیدترین نسخه از هدست‌های استریوی میان‌رده خود به نام Tone Ultra ال‌جی (مدل HBS-810) محصولی پیشرفته را به مجموعه روبه‌توسعه هدست بلوتوث‌های متنوع خود افزود. فروش ال‌جی TONE ULTRA HBS-810 از اواخر ماه آگوست، ابتدا، در ایالات متحده آغاز می‌شود و به دنبال آن در بازارهای اصلی اروپا و آسیا به فروش می‌رسد.

عرضه HBS-810  متقارن با داغ‌ترین خبر ال‌جی مبنی بر فروش ده میلیونمین هدست بلوتوث سری Tone ال‌جی در سطح جهانی، از زمان معرفی این سری در اکتبر 2010، است. با وجود امکانات پیشرفته این محصول، اکنون مشتریان بیشتری می‌توانند از ترکیب جدید انعطاف و کیفیت صدای بالا با قیمت مناسب در TONE ULTRA لذت ببرند.

مدل HBS-810 که نسخه به‌روزشده مدل TONE ULTRA HBS-800 است برای ارائه صدایی بی‌نظیر و فوق‌العاده طراحی شده است. هدفون‌های Tone Ultra با همکاری JBL، یکی از پیشگامان جهانی و متخصص در زمینه دستگاه‌های صوتی، صدایی با کیفیت عالی ارائه می‌دهند.

فناوری بلندگوی چهارلایه در Tone Ultra صدای بم و تون‌های میانه را بهتر می‌کند و از طریق اکوالیزاسیون بهینه صدا بر کیفیت کلی صدا می‌افزاید. گوشی‌های منعطف سیلیکونی حفره گوش را پر می‌کند و بیشترین کیفیت صدا و پخش موسیقی واضح‌تر را با کمترین میزان تداخل صدای بیرون ایجاد می‌کند.

ال‌جی Tone  Ultra جدید با امکانات پیشرفته‌ای عرضه می‌شود که در گذشته تنها در هدست‌های رده‌بالا موجود بود. فناوری مبتکرانه مدیریت سیم ال‌جی باعث می‌شود گوشی‌ها کاملاً جمع شوند و هیچ سیمی پیچ در پیچی بیرون نماند تا همیشه ظاهر زیبا و شیک این محصول حفظ شود. کلیدهای دوطرفه کنترل صدا را راحت می‌کنند و کارهایی نظیر جلو زدن یا به عقب برگرداندن محتوا را ممکن می‌کند.

سئو یانگ-جای، معاون مسئول دستگاه‌های شخصی مبتکرانه در شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ما بسیار هیجان‌زده هستیم که محصولی جدید را به مجموعه TONE ULTRA اضافه می‌کنیم و گزینه‌های بیشتری را برای لذت بردن از نهایت کیفیت صدا در یک هدست بلوتوث استریو ارائه می‌دهیم. با امکانات پیشرفته‌ای که در این محصول ارزان‌قیمت گنجانده شده است، ما امیدواریم مردم بیشتری بتوانند کیفیت صدای برتر در هدست بلوتوث سری Tone ما را تجربه کنند.»

جزییات قیمت و دسترسی به این محصول به صورت بومی در زمان عرضه اعلام خواهد شد. بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی در نمایشگاه IFA 2015 (سالن 18 مس برلین) می‌توانند از 4 تا 9 سپتامبر TONE ULTRA جدید را تجربه کنند.

۱ نظر

علی ۶ آبان ۱۳۹۴ پاسخ

سلام و عرض ادب.ترابه خدا بفرمایید از کجا باید این هدست را خرید کنیم.هیچ فروشگاهی نداره

نظر دهید