۲۹ شهریور ۱۳۹۴

افزایش تقاضا = افزایش تولید پنل‌های خورشیدی ال‌جی الکترونیکس

با افزایش تقاضا، ال‌جی الکترونیکس تولید پنل‌های خورشیدی خود را افزایش می‌دهد.

به دلیل افزایش استثنایی تقاضای جهانی برای پنل‌های خورشیدی مشکی و قدرتمند ال‌جی که از فناوری CELLO برخوردار هستند، این شرکت تولید خروجی تولید کارخانه‌هایش را در گامی واقع در کره جنوبی افزایش می‌دهد. این کارخانه از دو خط تولید برای ساخت سلول‌های خورشیدی با فناوری CELLO بهره می‌برد. این اعلان پس از سال بسیار موفقیت‌آمیز ال‌جی الکترونیکس و بردن جایزه از the Intersolar Awards 2015 و Plus X Awards 2015 به تازگی منتشر شده است.

ماژول‌های جدید ال‌جی با فناوری CELLO در سراسر جهان با استقبال خوبی مواجه شده‌اند. مشتریان اروپایی از ماه جولای ماژول‌های NeON 2 مشکلی ال‌جی (مدل LG300N1K-G4) را خریداری کرده‌اند؛ ماژول‌هایی که هم طراحی بهتری دارد و هم خروجی شگفت‌انگیز. ماژول‌های مبتکرانه ال‌جی NeON 2 با اوج ظرفیت 315 وات در حال صادر شدن هستند و محموله‌های اولیه در اواسط آگوست به اروپا رسیده است.

به عنوان بخشی از توسعه در سایت گامی، همه ماژول‌های Mono X NeON ال‌جی و خطوط تولید اکنون به فناوری CELLO ارتقا پیدا کرده‌اند. در نتیجه، نه تنها ماژول‌های NeON 2 خطوط تولید را ترک گفته و در راه اروپا هستند، بلکه ماژول‌های خورشیدی قبلی مانند MonoX نیز به زودی از فناوری CELLO بهره‌مند خواهند شد. همه سایت‌های کنونی تولید MonoX ارتقا پیدا می‌کنند تا از این فناوری مبتکرانه در طی سه ماهه چهارم 2015 برخوردار شوند. ال‌جی MonoX 2 حداکثر خروجی 290 وات دارد و قابل توجه مشتریانی است که به دنبال محصولی اقتصادی‌تر و با قیمت پایین‎تر هستند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید