۲۵ آبان ۱۳۹۴

کشف زیبایی با نمایشگر LED در مانیتور 19M37A ال‌جی

مانیتور 19M37A ال‌جی یک مانیتور 18.5 اینچ با نمایشگر LED است که رنگ‌ها را به زیبایی و دقتی نمایش می‌دهد که نزدیک به آنچه در طبیعت است مشاهده می‌شود. 

با این مانیتور هرگز از کار کردن با کامپیوتر احساس خستگی نمی‌کنید و چشم‌های شما در اثر خیره شدن متمادی به صفحه‌نمایش خسته نمی‌شود.

عملکرد حالت متن‌خوانی با کاهش نور آبی از چشمان شما محافظت کرده و شرایط مطلوبی را برای خواندن متن فراهم می‌کند. فقط با لمس یک دکمه می‌توانید تا هر زمان که مایلید به خواندن متون نمایشگر بپردازید.

01_Reader-Mode

بدون پرش

قابلیت Flicker Safe، همان طور که از نامش پیداست، میزان پرش‌های تصویر را به صفر می‌رساند. کاهش میزان پرش‌های تصویر باعث می‌شود تا چشم‌های کاربر دیرتر خسته شود و بتواند برای مدت طولانی‌تر از مانیتور استفاده کند.

02_Flicker-Safe

جادوی رنگ‌ها

قابلیت Color Wizard تصاویر را با رنگ‌های طبیعی نمایش می‌دهد تا کاربر بتواند همه محتویات تصویری را به همان شکلی که در واقعیت هستند، بدون تغییر و اغراق ببیند. این قابلیت، با الگوریتم اصلاح رنگ، طیف وسیعی از رنگ‌ها را ارائه می‌دهد.

03_Color-Wizard

صرفه‌جویی هوشمند در انرژی

فناوری اختصاصی Smart Energy Saving ال‌جی به‌روز شده‌است! بنابراین، علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف انرژی، جلوه نور پس‌زمینه LED به بهبود یافته است. با تنظیم روشنایی صفحه، مصرف انرژی را کم کنید.

04_Smart-Energy-Saving

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید