۲۱ دی ۱۳۹۴

تلفن هوشمند ال‌جی V10 در نمایشگاه CES 2016

اولین گوشی هوشمند از سری V ال‌جی که تجربه چندرسانه‌ای غنی ارائه می‌دهد و مختص مشتریانی که تشنه شبکه‌های اجتماعی هستند طراحی شده، در نمایشگاه بین‌المللی لوازم الکترونیک مصرفی در لاس‌وگاس یکه‌تاز صحنه بود.

ال‌جی V10 امکانات متمایز و کاملاً جدیدی مانند صفحه‌نمایش دوم، دو دوربین جلو و حالت دستی یا Manual برای ویدئو دارد که مصرف و خلق محتوای چندرسانه‌ای را تا جایی که امکان دارد یکپارچه و روان می‌کند. ال‌جی V10 از باتری جداشدنی مخصوص ال‌جی (3 هزار میلی‌آمپر) و درگاه کارت حافظه برخوردار است و قرار است اولین گوشی هوشمندی باشد که خط مشی‌های SanDisk برای Extreme Photo-Imaging Capabilities (قابلیت‌های بی‌نهایت برای عکس و تصویربرداری) را دنبال کند تا تجربه عکاسی و فیلم‌برداری استثنایی در یک تلفن همراه هوشمند را ارائه دهد.

به عنوان یک گوشی هوشمند و چندرسانه‌ای پیشرفته، کیفیت صدا جزو اولویت‌ها بود. ال‌جی V10 موسیقی با صدای باکیفیت را از طریق Hi-Fi DAC با 32 بیت توسط فناوری ESS که برای اولین بار در یک تلفن همراه وجود دارد ارائه می‌دهد. این کار با بالابردن نمونه‌برداری فایل‌های صوتی با کیفیت استاندارد و رساندن آن به فرمت های-فای 32 بیت انجام می‌شود. با جدیدترین نسخه از هدفون‌های Quad Beat ال‌جی، کاربران V10 از صدای پایین غنی‌تر و صدای بالای واضح‌تری لذت خواهند برد.

نکات برجسته دیگر در مورد ال‌جی V10 عبارت است از: صفحه‌نمایش دوم، دو دوربین جلو، حالت دستی ویدئو و قاب مقاوم Resilient Dura Guard .

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید