۲۰ اسفند ۱۳۹۴

اعلام برندگان مسابقه “لذت آشپزی” ال‌جی

مسابقه آشپزی اینستاگرام ال‌جی با عنوان “لذت آشپزی” در 15 اسفندماه به سرانجام رسید و برندگان خوش‌شانس اجاق گاز جدید و مایکروویوهای گریل ال‌جی مشخص شدند.

مسابقه لذت آشپزی 7 بهمن ماه آغاز شد. در طی مدت برگزاری مسابقه، شرکت‌کنندگان زیادی سعی کردند با طبخ بهترین غذای ایرانی و همین طور ثبت بهترین عکس بتوانند در چالشی که هر شرکت‌کننده به نوعی یک برنده محسوب می‌شود خود را به جایگاه سه نفر برتر برسانند.

هیئت داوران ال‌جی، پس از چند روز بررسی پی‌در‌پی تصاویر ارسالی و ملاک قرار دادن معیارهایی نظیر بهترین چیدمان، انتخاب غذا و دستور پخت غذا، ابتدا، از میان بیش از 200 عکس، 7 نفر را به عنوان نامزدهای برتر دریافت جایزه مسابقه “لذت آشپزی” انتخاب کردند. ضمن تشکر از همه دوستان شرکت‌کننده که بهترین تلاش خود را در طبخ بهترین دستور پخت و ثبت بهترین تصویر کردند، نام کاربری هفت نفری که کاندید شدند عبارت است از:

maryam_bahabadi, Sara.shoeibi, Asal4036, Adrina.rb, Manva2000, Pegooli_pegi, Meli_yspr

در نهایت، از بین این هفت نفر، 3 نفر زیر، بعد از گرفتن فیلم یک دقیقه‌ای و عکس غذا با کیفیت بالا از برنده‌ها و سپس، تأیید آنها توسط هیئت داوران ال‌جی، به ترتیب به عنوان برندگان اصلی این مسابقه انتخاب شدند:

نفر اول : Adrina.rb (طبخ قیمه بادمجان) برنده یک دستگاه اجاق گاز ال‌جی مدل GC-935

adrina

نفر دوم: Pegooli_pegi (طبخ شیش‌انداز) برنده یک دستگاه مایکروویو گریل 40 لیتری ال‌جی

pegooli

نفر سوم: Asal4036 (طبخ سبزی پلو با ماهی قزل‌آلا) برنده یک دستگاه مایکروویو گریل 30 لیتری ال‌جی

asal

به این سه نفر برنده خوش‌ذوق وسلیقه و البته خوش‌اقبال بسیار تبریک می‌گوییم. امیدواریم از جوایز خود بهترین بهره را ببرند و نوروز امسال با طبخ خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی از میهمانان خود پذیرایی کنند.

لازم به ذکر است که این سه نفر باید مشخصات دقیق خود را ( که شامل نام، آدرس کامل پستی، شماره تلفن است) برای صفحه رسمی ال‌جی در اینستاگرام به صورت دایرکت بفرستند تا جوایز آنها ارسال و تقدیمشان گردد.

خبری خوش در راه است… منتظر برنامه‌ها و مسابقات جدید ال‌جی باشید!

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید