۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

مانیتور 4K ULTRA HD USB-C ال‌جی مهر تأیید بین‌المللی را دریافت کرد

این مانیتور مطابق با بالاترین استانداردهای مؤسسات اعتباربخشی جهانی است.

مانیتور جدید 27 اینچ 4K ULTRA HD USB-C ال‌جی (مدل 27UD88) با کیفیت تصویر و امکانات استفاده عالی و بی‌نظیر توسط برخی از مؤسسات معتبر آزمایش برای مطابقت با استانداردهای بالا و حرفه‌ای برای دقت رنگ، کیفیت تصویر و امکانات بهینه تولیدی مورد تأیید قرار گرفت. سازمان‌هایی نظیر Intertek، TUV، UL و VESA همگی مانیتور 27UD88 را تأیید کرده و معتبر دانسته‌اند زیرا با بالاترین استانداردهای کیفیت و تصویر و عملکرد مطابقت دارد.

TUV

مؤسسه انگلیسی Intertek، بعد از انجام آزمایشات دقت رنگ، نرخ بازتولید رنگ، زاویه دید و وضوح، به مانیتور 27UD88 نشان تأیید بهترین عملکرد را اعطا نمود و تأیید کرد که در همه این زمینه‌ها مطابق با استاندارد IDMS نسخه 1.03 بوده است. مؤسسه آلمانی تحقیق و تأیید TÜV Rheinland برای کیفیت عالی تصویر این مانیتور را ستود و مانیتور ال‌جی 27UD88 بعد از گذراندن فرایند آزمایشات سختگیرانه توسط سازمان امریکایی UL معتبر شناخته شد. ال‌جی 27UD88 با همه لپ‌تاپ‌ها و مک‌بوک‌هایی که پورت‌های USB-C و Thunderbolt 3 دارند سازگار است و اولین مانیتور USB-C است که تأییدیه VESA را دریافت می‌کند.

UL

جان ایک-هوآن، رئیس بخش مانیتور و کامپیوتر ال‌جی، گفت: «ما انتظار داریم که تقاضا برای مانیتور‌های Ultra HD امسال نسبت به سال گذشته سه برابر شود. با فناوری پیشگام شرکت LG Display که در پس هر مانیتور ال‌جی نهفته است، جای تعجبی نیست که مانیتورهای 4K توسط هر مؤسسه بین‌المللی آزمون  لوازم الکترونیک مصرفی تأیید و معتبر شناخته شود.»

INTERTEK

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید