۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

اولین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای G5 ال جی

قابلیت کشوی برنامه‌های کاربردی و حالت ثبت تصاویر پی‌درپی برای CAM Plus اضافه شد.

ال‌جی با همکاری اپراتورهای موبایل عرضه به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی را با هدف بهبود قابلیت استفاده از ال‌جی G5 و ماژول CAM Plus آغاز کرده است.

بازارهای اصلی در آسیا، اول از همه، این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد و پس از آن در امریکای شمالی و اروپا،طی هفته‌های آتی، عرضه می‌شود.

کشوی برنامه‌های کاربردی قابلیت آشنایی است که در تمامی تلفن‌های هوشمند ال‌جی وجود داشت. اکنون این قابلیت به دلیل درخواست تقاضا به ال‌جی G5 بازخواهد گشت. تاکنون این قابلیت با دانلود از طریق فروشگاه مجازی LG SmartWorld در دسترس بود. UX 5.0 با بخش برنامه‌های کاربردی به وسیله آپدیت از طریق وای-فای برای ال‌جی G5 در دسترس است. این به‌روزرسانی، به جای استفاده از همان آرایش اصلی خانه، با عنوان Home & app drawer زیر کلید تنظیمات خانه G5 با تأیید دانلود اختیاری ظاهر می‌شود. کاربران G5 که ترجیح می‌دهند آرایش اصلی را بدون بخش برنامه‌های کاربردی داشته باشند در تنظیمات فقط گزینه Home یا خانه را انتخاب کنند.

بهبود قابل توجه دیگر، افزودن حالت تصویر پی‌درپی یا Burst در زمان استفاده از ماژول CAM Plus ال‌جی است. با حالت تصاویر پی‌درپی و CAM Plus ال‌جی شیفتگان عکاسی می‌توانند هر ثانیه تا 10 تصویر تا و30 فریم ثبت کنند. با این کار، تجربه عکاسی شبیه دوربین‌های DSLR خواهد بود.

۱۱ نظر

کاربر ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

با سلام و خسته نباشید.

به یکی از فروشگاهها رفتم و ده دقیقه ای با گوشی جی۵ کار کردم. با اینکه سیم کارت روی گوشی نبود و هیچ برنامه جانبی نصب نبود، اما مصرف باتری گوشی بالا بود.

آیا این آپدیت کمی به مصرف بهینه تر گوشی می کند؟

Iman ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

سلام.و عرض خسته نباشید.
من شنبه گذشته گوشیو خریداری کردم.اما واقعا نمیدونم چجوذی از باطری ۱۲۰۰ میلی آمپری کم پلاس استفاده کنم.باطری رو کامل شارژ کردم و کم پلاس هم همینطور و با جایگذاری در دستگاه فقط شارژ باطری مصرف میشه و کم پلاس باطریش کارایی نداره باید چیکار کنم؟

Iman ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

سلام و خسته نباشید
چجوری باید از ظرفیت باطری کم پلاس استفاده کرد؟چون من کم پلاس رو پر از شارژ کردم باطری خود گوشی رو هم همینطور اما فقط از شارژ باطری اصلی گوشی مصرف شد و شارژ کم پلاس بلااستفاده موند؟؟؟میشه پاسخ بدین؟؟؟

بهنام ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

درود بر شما
واقعا این برام سوال شده که چرا شرکت ال جی انقد بی تفاوت شده نسبت به پشتبانی گوشی های قدیمی سری G
الان چندین ماه هست که منتظر اندروید ۶ برای گوشی G3 خود هستیم ولی افسوس که که هنوز عرضه نشده خواهشن پاسخ بدید و بگید شرکت ال جی اصلا قصد داره عرضه کنه این اندروید رو برای G3 یا اصلا نه!!!!!!!! با این حرکت یه حس خیلی بد برای مشتری ایجاد میشه و حس میکنه شرکت ال جی مشتری مدار نیست…..
لطفا پاسخ بدید

باسپاس

ال جی ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

دوست عزیز،

به روزرسانی ها در درست تست و آزمون برای کاربران ایرانی است. شکیبا باشید.

hadi ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

سلام خدمت دست اندرکاران محترم ال جی .به نظرم یه کم دیر داره میشه برای آپدیت آندروید ۶ برای جی ۳. شما از تاریخ ۱۴ اردیبهشت گفتید دارید تست میکنید !آیا با برف سال بعد آپدیت میآد؟

حسین ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

متاسفانه در این نسخه از دوربین تنضیمات فیلم برداری دستی وجود نداره. ای کاش در بروز رسانی حل بشه.

محمد ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

سلام.میخواستم بدونم اندروید۶ برای جی۲ میاد؟

وحید ۲۹ مهر ۱۳۹۷ پاسخ

با عرض سلام
شما دارین میگین که به روز رسانی یا انروید ۸ برای LG G5 منتشر شده . پس چرا هیچ یه روز رسانی در موبایل انتشار یا حتی یک پیامی یا یه چیزه دیگه نمیاد؟؟؟
و حتی زمانی که به تنضیمات میریم و آپدیت سنتر را میزنیم می نویسد که گوشی شما آخرین به روز رسانی که در دسترس است ؟؟؟؟؟؟
لطفا رسیدگی شود
با تشکر

ال جی ۲۹ مهر ۱۳۹۷ پاسخ

سلام دوست عزیز،

این به روز رسانی هنوز برای کشور ایران عرضه نشده است. منتظر اعلام ما از همین درگاه ارتباطی باشید.

متشکریم.

وحید ۳۰ مهر ۱۳۹۷ پاسخ

مرسی از اطلاع رسانی شما
روز خوش

نظر دهید