۳۰ دی ۱۳۹۵

آنچه باید در مورد تعمیر محصولات ال‌جی بدانید

اگر صاحب یکی از لوازم خانگی، صوتی و تصویری یا تهویه مطبوع ال‌جی هستید و احیاناً از بد روزگار دچار مشکل فنی شده است، دست و پایتان را گم نکنید. خونسرد باشید و گام به گام مراحل زیر را پیش ببرید:

1- مشتری گرامی در صورتی که  متوجه بروز ایراد در کارکرد دستگاه شدید، ابتدا از وجود برق مصرفی و نحوه صحیح قرار گیری دستگاه اطمینان حاصل نمایید. در بسیاری از مواقع ایراد به وجود آمده به علت وجود ایراد در برق مصرفی است. همچنین محل قرار گیری دستگاه نقش به سزایی در کارکرد دستگاه دارد.

در صورت بررسی موارد فوق، با مراجعه به دفترچه راهنمای فارسی محصول می‌توانید تا حد بسیاری مشکل دستگاه را برطرف نموده و در غیر این صورت می‌توانید درخواست تعمیر ثبت نمایید و یا جهت دریافت مشاوره و ارائه درخواست تعمیر با مرکز ارتباط مشتریان (24 ساعته) 84733 تماس حاصل فرمایید.

2- در صورتی که دستگاه شما در زمان گارانتی دچار ایراد شد، هزینه تعمیرات گارانتی (ایاب و ذهاب، قطعه و اجرت) رایگان خواهد بود.

3- مدت زمان ارائه تعمیرات در محل مشتری، کمتر از 48 است.

4- تعمیرات کلیه محصولات ال‌جی، در منزل مشتری نیز انجام می‌شود. لذا ضرورتی ندارد که مشتری دستگاه را تا نزدیک‌ترین مرکز تعمیر حمل نماید.

۱ نظر

حسین ۱ بهمن ۱۳۹۵ پاسخ

بدنیست بدانید ال جی تا کنون شرکای تجاری زیادی در ایران داشته ئ در حال حاضر سه شریک تجاری عمدع دارد مطالب مطرح شده در ارتباط با گلدایران شریک تجاری ال جی در بخش صوت و تصویر و لوازم خانگی و تهویه مطبوع و روشنایی است با سابقه ترین شریک تجاری ال جی که همچنان فعال است شرکت مادیران است که سرب اول گوشیهای ال جی در ایران را نیز تولید کرد این شرکت در حال حاضر بزرگترین تواید کننده و صادر کننده مانیتور ال جی در منطقه است و برای اولین بار در سال ۱۳۷۲ تولید مانیتورهای لامپی ۱۵ اینچ گلد استار را در ایران آغاز کرد و مهمترین علت موفقیت ال جی در بازار مانیتور ایران انتخاب این شرکت خوشنام قدیمی است این شرکت کیفیت مونتاز بسیار خوبی دارد و میزان خرابی مانیتورهای آن در دهسال اول استفاده بسیار پائین است برای همین در ادارات و مراکزی که در طول روز واربران آنها بمدت طولانی از مانیتور استفاده می کنند شاهد استفاده از مانیتورهای این برند هستیم گلد ایران حضور کمتر از دوساعته تنکشین های خود در محل مشتری تضمین و در صورت عدم امکان تعمیر در محل یکدستگاه مانیتور جایگزین تا زمان تعمیر دستگاه شما برایگان در اختیار شما می گذارد هر چند بعت کیفیت بالای تولید مانیتورها توسط مادیران خیلی بندرت امکان خرابی آن وجود دارد این شرکت در حال حاضر تلوزیونهای ایکس ویژن را تولید می کند که در تمامی مدلهای سه بعدی و بسیاری از مدلهای معمولی ان از پنل ال جی استفاده می کند ایکس ویزن پرفروش ترین برند ایرانی تلوزیون نیز می باشد اما در مورد مانیتور نشیب و فراز بسیار بالاست بعد از مادیران شرکت یاس واردات و پشتیبانی موبایل ال جی را در دست گرفت و بعد از چند نوبت دست به دست گشتن از دوسال قبل مدیا پردازش بعنوان آخرین شریک تجاری ال جی در زمینه موبایل فعالیت دارد که عملکرد بسیار خوبی در این زمینه داشته بطوریکه عملا موبایل قاجاق ال جی خیلی بندرت در بازار یافت و معقولترین قیمت را در بین محصولات مشابه دارد احیرا این شرکت همکاری خود بعنوان اولین شزیک رسمی شرکت اپل در ایران اغاز نموده است

نظر دهید