۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

تلویزیون UH65200GI ال‌جی با فناوری HDR Pro برای ارائه تصاویر رنگی زنده و جذاب

فناوری HDR Pro در تلویزیون UH65200GI ال‌جی نور صفحه را به گونه‌ای که تصویر حالتی زنده و جذاب به خود می‌گیرد، تنظیم می‌نماید. با تلویزیون‌های UHD ال‌جی می‌توانید کیفیت تصویر و رنگ‌ها را از طریق تنظیمات رنگ‌ها انجام دهید تا شاهد نمایش تمام جزئیات در تصویر باشید.

ColorPrime Pro

فناوری ColorPrime Pro تصاویری رنگی و زنده را با استفاده از طیف وسیعی از رنگ‌ها به نمایش می‌گذارد و رنگ‌هایی واقعی و هیجان انگیز را به نمایش در می‌آورد.

02_UHD_Feature_ColorPrime_Pro

زاویه دید گسترده

با توجه به طبیعت این فناوری، تصاویر از تمام زوایا و فارق از محل ایستادن شما یکسان به نظر می‌رسند. این فناوری به شما امکان دیدن تصاویر زنده و رنگ‌های جذاب در هر نقطه‌ای که نشسته باشید را می‌دهد.

03_UHD_Feature_WideViewingAngle

درخشندگی فوق‌العاده با ULTRA Luminance

فناوری درخشندگی فوق‌العاده، نور باقی مانده در نواحی تاریک را به سمت نواحی روشن هدایت می‌کند تا کنتراست را تقویت کند. از این رو تلویزیون UHD ال‌جی قابلیت بالای نمایش نقاط تاریک را دارا می‌باشد. زمانی که مرز بین تاریکی و روشنی واضح‌تر شود، تصویر از نظر بیننده شفاف‌تر و واضح‌تر خواهد بود.

04_UHD_Feature_ULTRA_Luminance_D_11-8-2016

تطبیق رنگ سه‌بعدی با 3D Color Mapping

تطبیق رنگ سه‌بعدی با استقاده از الگوریتم سه‌بعدی، رنگ‌ها را به شکلی زنده به نمایش در می‌آورند و موجب می‌شود تا شما از تجربه نزدیک به طبیعت لذت ببرید.

05_UHD_Feature_3D Color Mapping

کاهنده‌های مقطعی Local Dimming

فناوری کاهنده‌های مقطعی به این معنی‌ هستند که تلویزیون را به چندین بلوک تبدیل کرده تا از این طریق بهتر بتواند نور صفحه را کنترل کند. بدین ترتیب اجسامی که در پشت صفحه قرار دارند واضح‌تر شده و جزئیات بیشتری قابل رویت می‌باشند. بیندگان از این طریق می‌‍‌توانند از تصویر دوبعدی با جزئیات همانند تصاویر سه‌بعدی لذت ببرند.

06_UHD_Feature_Local Dimming

  webOS 3.0 

webOS 3.0 به شکل ساده‌ای برنامه نویسی شده است و تجربه هیجان انگیزی را به شما تقدیم می‌کند تا شما به راحتی از آن استقاده کنید و لذت ببرید.

UHD_Feature_webOS_25-8-2016

صدای فوق فراگیر ULTRA Surround

صدای فوق فراگیر از طریقه دو اسپیکر جانبی، صدا را به هفت کانال مجازی منتقل می‌کند. این عملکرد تجربه مشاهده تصاویر کیفیت 4K را با دسترسی‌ بیننده به صدای فوق فراگیر، چندین برابر می‌کند.

10_UHD_Feature_ULTRA Surround_11-8-2016

طراحی فوق باریک

ویژگی «فوق باریک» باعث طراحی ابتکاری باریک و شیک در این تلویزیون شده است. این طراحی فوق باریک نه تنها به بهره‌وری عالی از فضا کمک می‌کند، بلکه به دکوراسیون شما جلوه‌ای مدرن و زیبا نیز می‌بخشد.

UH6550_UHD_Feature_ULTRA-Slim-Desktop

طراحی متالیک

با طراحی فلزی براق و همچنین مدرن، تلویزیون شما محیط زندگیتان را زیباتر خواهد کرد.

UH6550_UHD_Feature_Metallic-Design-Desktop

صرفه‌جویی در مصرف انرژی

این ویژگی شامل کنترل نور پس‌زمینه می‌شود و امکان تنظیم روشنایی صفحه نمایش را برای شما مقدور می‌سازد تا در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید.

07_UHD_Feature_Energy Saving_11-8-2016

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید