۰۶ شهریور ۱۳۹۶

ال‌جی V30 مجهز به صدای های-فای سفارشی؛ از صدای ظریف تا صدای رعدآسایی که گوش را کر می‌کند

با فیلتر های-فای، تنظیمات پیش‌فرض صدا و پخش های-فای، گوش هر کاربری از شنیدن صدا لذت خواهد بود.

تلفن هوشمند آتی ال‌جی از سری V نسل جدیدی از صدا را ارائه می‌دهد که تا کنون در هیچ تلفن هوشمندی دیده نشده است؛ تجربه صدایی که قابلیت شخصی‌سازی دارد و استفاده  از آن بسیار راحت است. ال‌جی V30 به واسطه همکاری درازمدت با کارشناسان صنعت صدا تولید شده و نمونه بارزی از راهبرد مشارکتی در پس تولید یک تلفن همراه کامل و بی‌نقص برای شیفتگان صدا به شمار می‌رود.

ال‌جی V30 بر پایه های-فای Quad DAC ساخته شده است که اولین بار در گوشی نسل پیشین خود معرفی شد. این محصول از صدای های-فای 32 بیت پیشرفته Quad DAC برخوردار است که با SABRE ES9218P که توسط ESS Technology ارائه شده نیرو می‌گیرد. فناوری صدای Hi-Fi Quad DAC ال‌جی دو قابلیت جدید دارد: فیلترهای دیجیتال و تنظیمات پیش‌فرض صدا. با اینکه صدای Hi-Fi Quad DAC اصلی با کاهش اعوجاج و نویزهای سفید بر ارائه صدای های-فای نزدیک و مشابه به صدای اصلی متمرکز است، صدای پیشرفته Advanced Hi-Fi Quad DAC گزینه‌های سفارشی بیشتری را ارائه می‌دهد.

فیلترهای دیجیتال که معمولاً فقط برای دستگاه‌های صوتی دیجیتال گران‌قیمت در دسترس هستند پاسخ ضربات صدا در قبل و بعد از نواخته شدن را با فیلترهایی بهبود می‌بخشد که می‌توان آنها را با سلیقه خود کاربر سفارشی کرد. در ساخت تنظیمات پیش‌فرض صدا، مهندسان ال‌جی مشخصه‌های تون‌های پرطرفدار را مطالعه کردند و بهترین ترکیب صداها را برای ایجاد 4 نوع از تنظیمات بهینه و از پیش‌برنامه‌ریزی‌شده تشخیص دادند: تنظیمات enhanced، detailed، live و bass برای ارائه صدای بهتر، جزیی‌تر، زنده و باس. کاربران ال‌جی V30 حتی با تجهیزات معمولی می‌توانند بیشترین میزان از صدای بسیار باکیفیتی را تجربه کنند که شنوندگان با استفاده از هدست‌های گران‌قیمت از آن لذت می‌برند.

LG-V30-Hi-Fi-Quad-DAC

فناوری Hi-Fi Quad DAC به صورت مجزا سیگنال‌های صوتی چپ و راست را به گونه‌ای کنترل کرده و با جزییات کامل تعادل صدا را برقرار می‌کند که شنوندگان حس می‌کنند در مرکز سالن کنسرت ایستاده‌اند. ال‌جی توانسته اعوجاج و افت کیفیت صدا را تا 0.0002 درصد کاهش دهد. هر چه اطلاعات کمتری در زمان تبدیل داده‌های دیجیتال به اَشکال آنالوگ از بین برود، صدایی که در نهایت منتشر می‌شود واضح‌تر و شفاف‌تر خواهد بود. مسیرهای صوتی در ال‌جی V30 نسبت به همیشه عریض‌تر هستند. به همین دلیل، این تلفن هوشمند پرچمدار می‌تواند فایل‌های صوتی بزرگ و باکیفیت بالا را بدون هیچ کندی و افت کیفیتی با دقت بیشتر پردازش کنند.

علاوه بر تمام اینها، ال‌جی V30 از فناوری شرکت همکارش MQA Ltd نیز بهره می‌برد که پخش صدا با کیفیت بالا را با سهولت امکان‌پذیر می‌کند؛ این گرایشی بزرگ در صنعت موسیقی همراه به شمار می‌رود. همکاری با MQA Ltd به ال‌جی V30 امکان می‌دهد صدای درخشان Quad DAC را با فناوری  MQA ترکیب کند تا تجربه شنیداری ایجاد شود که نوازشگر قلب‌ها و گوش‌های شما باشد. طرفداران موسیقی می‌توانند از موسیقی با کیفیت بالا بدون ناراحتی از دانلود فایل‌های بزرگ یا استفاده از حجم بالای اطلاعات موبایل لذت ببرند و بهترین صدای موسیقی را از طریق V30 بشنوند.

علاوه بر این، قابلیت ضبط صدای اچ‌دی (HD Audio Recorder) در ال‌جی V30 این ویژگی را دارد که از دریافت‌کننده صدا در تلفن همزمان به عنوان میکروفون (Receiver-as-a-Mic or RAM) استفاده کند. قابلیت RAM می‌تواند صداهای خیلی بلند را به وضوح ضبط کند. به همین علت، ال‌جی V30 قادر است گستره وسیعی از صداها را که از نجوای ظریف تا صاعقه بلند متغیر است را بدون اعوجاج ضبط کند.

به گفته جانو چو، رئیس شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی الکترونیکس، ال‌جی و شرکایش با V30 قصد دارند پای خود را از مرز صدا در تلفن هوشمند فراتر گذارند تا تجربه شنیداری عالی و مثال‌زدنی را ایجاد کنند. ترکیب فناوری صدای های-فای پیشرفته و تصاویر عالی که نمایشگر OLED FullVision ایجاد می‌کند از ال‌جی V30 یک نیروگاه چندرسانه‌ای واقعی می‌سازد.

ال‌جی در V30 نیز همکاری نزدیک خود با B&O PLAY را ادامه داده است. B&O PLAY قابلیت‌های صوتی در V30 را با تنظیم تجربه کلی صدا و افزودن ریزه‌کاری‌های انحصاری خودش از نو تعریف می‌کند. یک مجموعه از گوشی‌های باکیفیت B&O PLAY با ال‌جی V30 به کاربران عرضه می‌شود که ساعت‌ها گوش دادن به موسیقی را با سبک شیک خودش لذت‌بخش می‌کند.

جان مولانجر، مدیرعامل شرکت B&O PLAY، گفت: «برای بیشتر مردم شنیدن آهنگ‌هایی که عاشقشان هستند بخش مهم و اساسی از زندگی‌شان است و انتظار دارند همان تجربه شنیداری بی‌عیب‌ونقص و باکیفیتی را از هدفون‌های خود بشنوند که در دستگاه‌های تلفن همراه خود که موسیقی از آن جاری می‌شود می‌شنوند. به همین دلیل است که B&O PLAY از مشارکت درازمدت با ال‌جی و ارضا کردن شیفتگان موسیقی در سراسر جهان بسیار هیجان‌زده است.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید