۲۰ دی ۱۳۹۶

ال‌جی OLED Canyon در نمایشگاه CES 2018 شگفتی آفرید

نصب سازه تصویری غول‌پیکر ال‌جی به نام OLED Canyon موجب حیرت‌ بازدیدکنندگان از نمایشگاه CES 2018 شد. این نمایشگر تجاری و تبلیغاتی OLED از فریم باز ال‌جی (LG Open Frame) که قابل سفارشی شدن است پشتیبانی می‌کند.

این نمایشگر غول‌پیکر و غوطه‌ورکننده با فناوری نمایشگر تجاری خیره‌کننده و منعطف ال‌جی این هفته در نمایشگاه CES 2018 بازدیدکنندگان را  شگفت‌زده می‌کند. نمایشگر مواج ال‌جی OLED Canyon به طول 28 متر از 246 نمایشگر OLED با فناوری فریم باز ال‌جی تشکیل شده که به شکل‌های مقعر و محدب چیده شده‌اند و برای ده‌ها هزار نفر از بازدیدکنندگان تجربه مثال‌زدنی از مشاهده یکی از عجایب طبیعی دنیا را میسر می‌کند.

فناوری OLED ال‌جی از پیکسل‌هایی که خودشان نور می‌دهند بهره می‌برد تا کنترل دقیق روشنایی و کیفیت تصویر را در اختیار داشته باشند. از آنجا که این نوع نمایشگر هیچ منبع نور جداگانه‌ای ندارد بی‌نهایت سبک وزن، باریک و انعطاف‌پذیر است. با استفاده از این فناوری منحصر به فرد، ال‌جی از نمایشگرهای OLED خود که فریم باز دارند برای مصارف تجاری استفاده می‌کند زیرا قابلیت انعطاف و سفارشی شدن دارند. به همین دلیل هم یک شاهکار هنری و هم نمایشگر تبلیغاتی کاربردی بی‌نظیر محسوب می‌شوند.

LG-OLED-Canyon_2

سازه OLED Canyon ال‌جی در غرفه بزرگ ال‌جی در نمایشگاه CES و درست در مجاورت ورودی اصلی مرکز همایش لاس وگاس با 90 نمایشگر مقعر و 156 نمایشگر محدب از نوع فریم باز به بازدیدکنندگان خوشامد می‌گوید. بازدیدکنندگان می‌توانند در مسیر این سازه مواج و پیچ و تاب دار 28 متری قدم بزنند و تصاویر خیره‌کننده و باکیفیت این نمایشگرها را با 2 میلیارد پیکسل OLED که از خود نور می‌دهند تجربه کنند. تجربه باورنکردنی فیلم و جاذبه‌های طبیعی خیره‌کننده مانند جنگل، یخچال، آبشار، کولاک و چیزهایی از این قبیل با صدای غوطه‌ورکننده Dolby Atmos که در تمامی تلویزیون‌های OLED ال‌جی برای سال 2018 تعبیه شده جلوه شگفت‌‌آورتری ایجاد می‌کند.

طی برگزاری نمایشگاه CES 2018، نمایشگر تجاری OLED Canyon ال‌جی در غرفه اختصاصی ال‌جی به بازدیدکنندگانش خیر مقدم می‌گوید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید