۲۴ دی ۱۳۹۷

لذت گوشی دادن به موسیقی با هدست Tone Plus ال‌جی

با هدست Tone Plus ال‌جی مدل HBS-500 از شنیدن موسیقی لذت ببرید و همچنین بدون نیاز به نگه داشتن گوشی موبایل کنار گوشتان، به‌راحتی تماس‌هایتان را مدیریت کنید.

این محصول ۲۹ گرم وزن دارد و در زمان استفاده و قرار گرفتن روی گردن شما، هیچ احساس ناخوشایند و سنگینی را برایتان ایجاد نمی‌کند.

در این هدست یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۱۲۵ میلی‌آمپر ساعت به‌کار گرفته شده که در زمان آماده به کار (استند بای) تا ۵۰۰ ساعت دوام دارد. همچنین باتری موجود در این هدست با یکبار شارژ امکان ۹ ساعت مکالمه مداوم و یا ۷٫۵ ساعت گوشی کردن به موسیقی را برای شما فراهم می‌کند.

1

وی بدنه‌ی این محصول یک درگاه microUSB وجود دارد که از آن برای شارژ کردن باتری آن استفاده می‌شود. شما برای شارژ باتری در هدست خود باید آن را با استفاده از کابل USB موجود در بسته‌بندی به یک دستگاه دارای درگاه USB مانند کامپیوتر، لپ‌تاپ و یا یک شارژر دیواری متصل کنید.

مدت زمان لازم برای شارژ کامل این هدست کمتر از ۲ ساعت است و برای شارژ شدن آن نیازی به صرف وقت زیادی ندارید. روی بدنه‌ی این محصول ۳ کلید و یک نشانگر LED برای نمایش وضعیت دستگاه وجود دارد.

hbs-500_l_5

از کلیدهای به‌کار رفته در این محصول برای روشن/خاموش دستگاه، کنترل موسیقی و ولوم استفاده می‌شود. سرگوشی‌های یدک با سایزهای مختلف، قابلیت کنترل صدا و موسیقی، راهنمای صوتی و کاهش نویز و قابلیت Mute از ویژگی‌های برجسته این هدست هستند.

hbs-500_l_6

این هدست به شکل U طراحی شده و در زمان استفاده قسمتی از آن روی گردن قرار می‌گیرد. اسپیکرهای آن از طریق کابل نازکی به پنل گردنی متصل شده‌اند. این محصول به‌صورتی طراحی شده که در صورت عدم استفاده، می‌توانید اسپیکرها را از گوش خارج کرد و هدست را دور گردن خود نگه دارید.

در زمان استفاده از این محصول نگران وزش باد و اکوی صدا در هنگام مکالمه نباشید. میکروفن‌های این محصول خاصیت کاهش نویز دارند و مانع از تداخل سروصداهای ناخواسته در مکالمات می‌شود. شما با این هدست می‌توانید مکالمه‌ای با کیفیت HD را تجربه کنید.

در هنگام دریافت تماس، هشداری لرزشی در قسمت گردنی کاربر را مطلع می‌کند و راهنمای صوتی آن، شما را از وضعیت اتصال بلوتوث و روشن شدن دستگاه مطلع می‌کند. شما می‌توانید این هدست را به‌صورت همزمان به دو دستگاه مختلف که ورژن بلوتوث در آن‌ها ۴٫۱ یا بالاتر باشد متصل کرده و از آن استفاده کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید