۰۱ اسفند ۱۳۹۷

تلفن‌های هوشمند سری جدید ‌Q و K ال‌جی شگفتی‌آفرین‌اند

تجربه کاربری پیشرفته و قیمت استثنایی در  این تلفن‌های هوشمند جدید ال‌جی به راحتی از همه دلربایی می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس در نمایشگاه MWC 2019 سه تلفن هوشمند جدید و مشتری‌پسند را مخصوص آن دسته از کاربرانی معرفی می‌کند که در پی تلفن‌های هوشمند پیشرفته با همان کارایی هستند. ال‌جی Q60، ال‌جی K50 و ال‌جی K40 امکانات ممتاز، فناوری‌های پیشرفته و طراحی شیکی دارند که لازم نیست برای داشتن آنها حساب بانکی خود را از موجودی خالی کنید! قیمت این تلفن‌های هوشمند پیشرفته استثنایی است.

استفاده از تلفن همراه به شیوه‌ای کاملا نوین

ال‌جی این تلفن‌های هوشمند و میان‌رده زیبا را به نمایشگرهای بزرگ و باکیفیت و امکانات هوش مصنوعی مجهز کرده است که مشتریان در گذشته کمتر به آنها دسترسی داشتند. هر کدام از این محصولات نمایشگر HD+ FullVision ال‌جی را دارند؛ ال‌جی ‌Q60 و K50 نمایشگر ۶.۲۶ اینچ و ال‌جی K40 نمایشگر ۵.۷ اینچ. دوربین جلو در ال‌جی ‌Q60 و K50 در بریدگی قطره‌ای نمایشگر واقع شده تا حداکثر استفاده از نمایشگر FullVision برای مشاهده راحت، بازی کردن و برقراری ارتباط میسر شود. لبه‌های این سه محصول با حاشیه باریکی که دارند گرفتن در دست و استفاده از آنها با یک دست را راحت‌ می‌کند.

LG-Q60

هر سه تلفن هوشمند ال‌جی Q60، ال‌جی K50 و ال‌جی K40 برای ارائه تجربه کاربری عالی و بی‌نظیر به امکانات هوش مصنوعی موجود در تلفن‌های هوشمند پرچمدار مجهز شده‌اند. دوربین هوش مصنوعی AI CAM سوژه‌ها را تشخیص می‌دهد و ایده‌آل‌ترین حالت تصویربرداری برای ثبت بهترین نتیجه عکاسی را پیشنهاد می‌دهد. کلید اختصاصی دستیار گوگل (Google Assistant) دسترسی فوری به پرکاربردترین دستیار مجازی در تلفن‌های هوشمند امروزی را برای کاربران میسر می‌کند.

صدای پیشرفته با DTS:X

با صدای فراگیر و سه بعدی DTS:X که از طریق هدفون‌های باکیفیت این سه تلفن هوشمند منتشر می‌شود حتی مشکل‌پسندترین علاقه‌مندان به صدا رضایت کامل خواهند داشت. این فناوری صوتی پیشرفته مشابه یک سیستم صدای فراگیر ۷.۱ کانال عمل می‌کند تا هر محتوایی را هنگام بازی، پخش فیلم یا لذت بردن از جدیدترین آهنگ‌های روز غوطه‌ورکننده‌تر و دوست‌داشتنی‌تر کند.

LG-K50

قابلیت‌های ویژه و امکانات اساسی خیلی خوب

مهندسان ال‌جی برای ارائه بیشترین کارایی روزمره از تلفن‌های هوشمند سری ‌K و Q ال‌جی بر دو قابلیت اساسی تمرکز داشته‌اند که این روزها مشتریان تلفن هوشمند اهمیت بیشتری برایشان قائل هستند: عمر باتری و عملکرد دوربین.

ال‌جی Q60، علاوه بر این که دوربین جلوی ۱۳ مگاپیکسل دارد، از سه دوربین در قاب پشت بهره می‌برد: دوربین ۱۶ مگاپیکسل با فوکوس خودکار تشخیص حالت یا PDAF، دوربین ۵ مگاپیکسل با زاویه فوق گسترده سوپرواید و دوربین ۲ مگاپیکسل با حسگر عمق که تصاویر واضحی از سوژه می‌گیرد و می‌تواند پس‌زمینه را مات یا محو کند. کاربران ال‌جی Q60 با ۴ لنز منحصر به فردی که در اختیارشان قرار گرفته است می‌توانند هر بار، فارغ از چالشی بودن سوژه یا محیط، عالی‌ترین تصاویر را ثبت کنند.

LG-K40

ال‌جی Q60 و ال‌جی K50 باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر بادوامی دارند که امکان خواندن اخبار، بازی کردن یا پخش آنلاین محتوا را به مدت طولانی‌تر فراهم می‌کند. ال‌جی ‌K40 باتری کوچک‌تر ۳ هزار میلی‌آمپر بسیار قدرتمندی دارد که با هر مرتبه شارژ می‌توانید یک روز کامل با تلفن هوشمندتان کار کنید.

غرفه ال‌جی در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ از ۲۵ تا ۲۸ فوریه تلفن‌های هوشمند و جدید سری Q و K را در کنار سایر ابتکارات هیجان‌انگیز ال‌جی به نمایش می‌گذارد.

۱ نظر

محمد انوری ۱ اسفند ۱۳۹۷ پاسخ

به نظر میرسه ال جی اینبار روش شرکت چینی هواوی را درپیشگرفته حتی تصویر زمینه گوشیهای جدید هم از مدل های هواوی تقلید شده…. اما به هر حال من اینده ال جی موبایل بسیار خوش بین هستم. حیف است که شرکتهای با سابقه از بازار محو شوند . وشرکتهای بی اصل نسب چینی بازار را قبضه کنند…فقط ال جی

نظر دهید