۰۸ فروردین ۱۳۹۸

با ال‌جی استایلر به عیددیدنی بروید

لباس‌های مهمونی‌تون رو برای عید دیدنی آماده کردید؟گاهی اوقات بعضی از لباس‌ها لازم نیست حتما شسته شوند اما احتیاج به پاکسازی دارند. با کمک #استایلر ال‌جی لباس‌هایی که مدتی ازشون استفاده نشده و گرد و غبار گرفته و یا بوی نامناسبی می‌دهد را می‌توانید با طراوات و پاکیزه کنید.

استایلر ال جی با استفاده از بخار آب بوی نامطبوع، چروک های سطحی و مواد آلرژی زا را از لباس های شما می‌زداید.

 ال‌جی استایلر بوهای بد و نامطبوع لباس مانند بوی سیگار، بوی غذا، بوی بد حاصل از تعریق بدن و سایر بوهای بد را از بین می برد و احساس طراوت را در آن ایجاد می کند. همچنین استایلر دارای یک کیت خوشبو کننده است که می تواند علاوه بر  از بین بردن بوی نامطبوع، بوی خوشایند مد نظر شما را نیز به لباسها بیافزاید.

این محصول یک سیستم بخار مراقبت از لباس است که می‌تواند لباس‌های شما را به راحتی در خانه یا اداره بوزدایی و بهداشتی کند. ال‌جی استایلر جدید می‌تواند تا ۵ دست لباس در بخش اصلی را در خود جای دهد و قابلیت اتوی شلوار نیز می‌تواند یک شلوار را بخارشویی و اتو کند. پس، در نهایت استایلر برای ۶ تکه لباس جا دارد. ال‌جی استایلر خود را به فناوری وای-فای مجهز کرده و به مشتریان امکان می‌دهد تا آن را از هر جایی به کار بیاندازند.

رفتار بی‌نهایت ملایم این محصول راهکاری ایده‌آل برای لباس‌هایی مانند کت و کاپشن یا لباس‌های پشمی، کرکی و چرم است که نیاز به مراقبت خاص دارند. فناوری اختصاصی TrueSteam در استایلر ال‌جی تنها با لمس یک کلید لمسی، شروع به فعالیت می‌کند و شروع به از بین بردن ۹۹٫۹ درصد از میکروب‌ها و باکتری‌هایی می‌کند که روی لباس، کلاه و روسری هستند. مؤسسات معتبر آزمایش محصول، نظیر بنیاد حساسیت بریتانیا (BAF) و اینترتک قابلیت‌های استریلیزاسیون با بخار در استایلر ال‌جی را مورد آزمایش قرار دارند و بر عملکرد مؤثر آن تأکید کردند.

دستگاه مبتکرانه مراقبت از لباس ال‌جی استایلر مجهز به وای-فای و سایر امکانات هوشمندی است که آسایش خیال بیشتری برای مشتریان امروزی با سبک زندگی مدرنشان فراهم می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید