۳۱ فروردین ۱۳۹۸

با Cine Shot در ال‌جی V40 ThinQ سینماگری کنید!

اگر از علاقه‌مندان به هنرهای تصویری هستید، احتمالا عکاسی و فیلم‌برداری هم می‌تواند یکی از علایق ویژه شما باشد.

اما این روزها که خرید یک دوربین فیلم‌برداری و عکاسی حرفه‌ای به قیمت نادیده گرفتن چند ماه حقوق کارمندی تمام می‌شود، بهترین راه این است که با یک تیر نه دوتا بلکه چند نشان را هدف بگیرید.

تلفن هوشمند ال‌جی V40 ThinQ با ارائه بهترین قابلیت‌های چندرسانه‌ای از جمله عکاسی و فیلم‌برداری با کمک ۵ دوربینش و قابلیت Cine Shot می‌تواند به شما کمک کند تا قدم‌های اول خود در راه خلق بهترین عکس‌ها و فیلم‌ها را قرص و محکم بردارید.

قابلیت Cine Shot خلق سینماتوگراف یا تصاویر متحرک را فوق‌العاده ساده و سرگرم‌کننده می‌کند. فقط کافیست یک ویدیوی کوتاه با هر یک از سه لنز این تلفن هوشمند خلق کرده و فضا را با کمک یک انگشت رنگ کنید تا ببینید نتیجه این اتفاق شما را چطور شگفت‌زده می‌کند.

V40-ThinQ-Camera-Image-04

ال‌جی V40 ThinQ امکانات بسیار زیادی دارد که به کاربران امکان می‌دهد از ۵ دوربین تعبیه شده در پشت و جلوی گوشی حداکثر بهره را ببرند و سرگرمی‌های زیادی داشته باشند. قابلیت Cine Shot یا نماهای سینمایی از جمله همین ویژگی‌هاست. شما می‌توانید به راحتی گیف‌های ۶ ثانیه‌ای بسازید که یکی از اجزا (به انتخاب کاربر) در حرکت مداوم باشد و بقیه اجزا ثابت بمانند.؛ مثل نقاشی از طبیعت بی‌جان منتها سرگرم‌کننده‌تر و با پیج و تاب‌های مدرن.

برای این که یک شاهکار از نمایی سینمایی خود با Cine Shot بسازید باید اول برنامه دوربین را باز کنید. روی حالت Cine Shot کلیک کنید و سپس، کلید شاتر را بزنید. آن قسمت از فریم را که می‌خواهید مدام در حرکت باشد را انتخاب کرده و روی گزینه ذخیره یا Save ضربه بزنید.​

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید