۰۹ شهریور ۱۳۹۸

آینده نمایشگرهای تبلیغاتی دیجیتال؛ فناوری Micro LED ال‌ جی

نمایشگرهای تبلیغاتی Micro LED ال‌ جی که در نوع خود شاهکارند با جلوه و شکوه رنگارنگ خود عرضه جهانی خود را از اینفوکام ۲۰۱۹ آغاز کردند.

فناوری Micro LED ال‌جی آینده نمایشگرهای تبلیغاتی دیجیتال است. این فناوری بر ردیف‌هایی از LED میکروسکوپی تکیه دارد که با پیکسل‌هایی مجزا با کارکرد مستقل برای نمایش جزییات شکل می‌گیرد. اندازه هر کدام از LED ها کمتر از ۵۰ میکرومتر و در حدود اندازه یک ذره غبار یا تقریبا نصف ضخامت یک تار موی انسان است.

نمایشگر جدید ۱۳۰ اینچ LED ال‌جی برای شخصی‌سازی، سفارش و نصب آسان طراحی شده است. نمایشگر سری LAAF که جایگزین ایده‌آلی برای پروژکتورهای اتاق کنفرانس به شمار می‌رود از بلندگو و اتصالات AV برای برطرف کردن نیازهای جلسات کاری برخوردارند. این نمایشگر علاوه بر سازگاری با شرکای پیشگامی نظیر Crestron، توسط LG Signage365Care برای نظارت و تشخیص آنی معایب دستگاه پشتیبانی می‌شود.

Fine-pitch-LAPE-e1560410329477

سری جدید LAPE ال‌جی از ماژول نمایشگر LED منعطفی که مخصوص آن طراحی شده بهره می‌برد. این نمایشگر از انحنای مقعر و محدب تا شعاع یکهزار درجه‌ای برای انعطاف نامحدود برخوردار است. سری fine-pitch LAPE تصاویر زنده و واضحی را به لطف وجود الگوریتم کنتراست دینامیک خود ارائه می‌دهد که منحصرا از آن ال‌جی بوده و برای گستره وسیعی از رنگ‌ها و کنتراست عمیق طراحی شده است.

۱ نظر

حسین ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ پاسخ

در صورتیکه ال جی در فماوری میکرو ال ای دی تا این حد پیشرفت کرده باشد که بتوند لامپ های ال ای دی با نصف ضخامت موی انسان تولید و ان را در نمایشگرهای تجاری خود که برای کار در محیط های نورانی و برای ساعتهای طولانی قادر بکار باشد میتوان گفت شرایط برای تولید تلوزیونهای ال ای دی واقعی فراهم امده است زیرا تلوزیونهایی که بنام ال ای دی در بازار عرضه می شوند تنها تلوزیونهای ال سی دی هستند که نور پس زمینه انها با چراغ های ال ای دی تامین می گردد من به ال جی پیشنهاد می کنم نام این فناوری را ال ای دی واقعی یا RLED نامگذاری و بنام خود ثبت کند این فناوری نه تنها مزیت های نانوسل و OLED و QLED را یکجا دارد بلکه بدلیل فراوانی و ارزانی مواد اولیه میتواند با هزینه کمتر نسبت به تلوزیونهای OLED تولید گردد البته برای تلوزیونهای کمتر از ۵۵ اینچ این فناوری مناسب بنظر نمی رسد .

نظر دهید