۱۱ آبان ۱۳۹۸

دستیار خانگی هوشمند شما: ربات CLOi ال جی با فناوری یادگیری عمیق ال‌ جی

دیگران نگران فراموشکاری خودتان نباشید؛ ربات CLOi ال جی مغز متفکر و هوشمند شماست.

تقریبا وقت شام شده و هنوز نتوانسته اید تصمیم بگیرید چه غذایی برای مهمانی شب تهیه کنید؟ ال جی CLOi با پلت فرم LG ThinQ به شما کمک می‌کند تا تهیه غذا بدون استرس و با راحتی تمام انجام شود.

حتی لازم نیست نگران لباس‌های جور واجور و کثیفتان باشید که در ماشین لباسشویی تلنبار شده است و نمی‌دانید کدام تنظیمات را برای شست‌وشوی لباس‌هایتان انتخاب کنید.

شرکت ال‌جی اعلام کرد ایحاد برند ThinQ را به منظور شناسایی تمام لوازم‌خانگی، لوازم الکتریکی مصرفی و خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی در سال ۲۰۱۸، بوده است. همه محصولات و خدمات LG ThinQ می‌توانند از یادگیری عمیق استفاده کرده و با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. همچنین می‌توانند با محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی شرکت‌های همکار ال‌جی نیز ارتباط برقرار کرده و با فناوری یادگیری عمیق ال‌جی (DeepThinQ) هم سازگار شوند.

30603888_160958187931975_7031546734174011392_n

هدف برند ThinQ توجه به این نکته است که محصولات هوشمند ال‌جی همیشه به شما فکر می‌کنند تا زندگی شما را بهتر کنند. با توجه به اینکه هوش مصنوعی آینده فناوری را تشکیل می‌دهد، ال‌جی تلاش می‌کند تا این فناوری را بیشتر قابل دسترس کرده و وجه تهدید‌آمیز آن را کم‌رنگ‌تر کند.

فناوری DeepThinQ 1.0 به راحتی اجازه می‌دهد قابلیت هوش مصنوعی را در طیف وسیعی از محصولات به کار گرفته و به توسعه‌دهندگان محصولات ال‌جی اجازه می‌دهد از فناوری یادگیری عمیق در محصولات آینده این شرکت استفاده کنند. در راستای استراتژی به اشتراک‌گذاری فناوری برند ThinQ، محصولات ال‌جی که از DeepThinQ بهره می‌برند (از موبایل گرفته تا لوازم‌خانگی) با استفاده از پلتفرم هوش مصنوعی و میزبانی از فناوری‌ها و راه‌حل‌ها، بهترین تجربه کاربری را فراهم می‌کنند.

30830000_410337419378103_658309390012514304_n

فناوری DeepThinQ از همین حالا با محصولات خاصی در حال شکل‌دهی بخش تجاری و خانگی است. ربات جاروبرقی ال‌جی، تفاوت بین صندلی و حیوان خانگی را تشخیص داده و بر اساس آن حرکت می‌کند. آشپزخانه نیز با دارا بودن لوازمی مثل یخچال InstaView ThinQ، اجاق‌گاز EasyClean و ماشین ظرف‌شویی QuadWash ال‌جی علاوه بر افزایش بازده و کارایی به شما اجازه می‌دهد بدون استرس و نیاز به استفاده از دست، غذای روزانه خود را آماده کنید و به علاوه زمان بیشتری را به خود و خانواده اختصاص دهید.

شرکت ال‌جی با عرضه ابزار توسعه هوش مصنوعی خود در همه بخش‌های تجاری ال‌جی در حال توسعه یادگیری عمیق بر پایه فناوری هوش مصنوعی است تا سرعت تولید محصولات جدید مجهز به آخرین فناوری‌های روز را افزایش دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید