۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

چطور لگن ماشین لباسشویی ال جی را تمیز کنیم و برق بیندازیم؟

این یک حقیقت است که اگر ماشین لباسشویی در برابر کپک‌ها و قارچ‌ها محافظت نشود، لاستیک درب ماشین لباسشویی شما آشیانه آنها می‌شود. مو و گرد و خاک در اینجا اسیر می‌شوند.

برای لذت بردن از همه امکانات مبتکرانه ماشین لباسشویی ال‌جی خود، باید همیشه آن را تمیز و پاکیزه نگه دارید. ماشین‌های لباسشویی ال‌جی با درب جلو از فناوری TubFresh برخوردار هستند.

این سیستم شامل برنامه شست‌وشوی پیشرفته لگن یا محفظه شست‌وشوی لباس‌ها و دیگر ابتکارات است که به سادگی به شما در پاکیزه شدن ماشین لباسشویی‌تان کمک می‌کند. این کار با تمیز کردن و خشک کردن لگن، درب و واشرهای دور درب انجام می‌شود.

 برنامه TUB CLEAN جزیی از برنامه‌های حفظ ماشین لباسشویی است که برای از بین بردن کپک‌ها، رطوبت و بوی نا طراحی شده است.

washer-caringFor-hero

نحوه تمیز کردن

ماشین لباسشویی ال‌جی شما با درب جلو یک برنامه خاص برای شستن لگن دارد. با اجرای این برنامه به صورت ماهانه ماشین لباسشویی خود را همیشه در اوج خود نگه دارید و از تجمع باقیمانده مواد شوینده و دیگر مواد پیشگیری کنید. علاوه بر این، لگن شست‌وشو همیشه خوب و تمیز خواهد ماند.

  • ابتدا همه لباس‌ها را از ماشین تخلیه کنید.
  • محفظه مواد شوینده را باز کنید.
  • مایع سفیدکننده کلرین، پودر شوینده یا شوینده مخصوص لگن را اضافه کنید. حواستان باشد هنگام کار با برنامه +TUB CLEAN/TUB CLEAN هیچ ماده شوینده لباس یا نرم‌کننده‌ لباس را اضافه نکنید.
  • اگر از محصولات شوینده لگن لباسشویی استفاده می‌کنید، راهنمایی‌های روی بسته‌بندی را دنبال کنید. اگر محصول به شکل پودر است، فنجان مایع شوینده را بردارید و پودر را به محفظه اصلی اضافه کنید.
  • درب اصلی ماشین و محفظه مواد شوینده را ببندید.
  • برنامه +TUB CLEAN/TUB CLEAN را انتخاب کنید و کلید START/PAUSE را فشار دهید.
  • وقتی برنامه شست‌وشو به پایان رسید، منتظر بمانید تا ماشین لباسشویی شما خنک شود. سپس، درب را باز کنید.
  • از یک حوله یا پارچه نرم برای پاک کردن ورودی درب ماشین لباسشویی، واشر و شیشه درب استفاده کنید.
  • این مناطق را پاکیزه نگه دارید تا همیشه آب‌بندی آن حفظ شود. یادتان نرود که همیشه داخل واشر لاستیکی را پاک کنید تا رطوبت و کثیفی‌ها را پاک کنید.

نکات مهم

بهتر است بدانید که همیشه، پس از اتمام برنامه شست‌وشو، باید هر چه سریع‌تر لباس‌ها را از ماشین لباسشویی خارج کنید. مرطوب ماندن لباس‌ها در ماشین لباسشویی می‌تواند منجر به چروک شدن لباس، تغییر رنگ و بوی بد شود.

پس از استفاده از برنامه +TUB CLEAN/TUB CLEAN، درب ماشین لباسشویی را برای تهویه  خشک شدن داخل لنگ باز بگذارید.

اگر هنوز هم بوی نامطبوع می‌دهد، هفته‌ای یک بار، به مدت سه هفته متوالی، برنامه +TUB CLEAN/TUB CLEAN را اجرا کنید.

برای تمیز کردن نازل‌های بخار و آب، از پارچه نخی استفاده کنید تا از تجمع مواد شوینده و آهک داخل نازل‌ها پیشگیری کنید. هرگز از اشیا نوک‌تیز استفاده نکنید زیرا منجر به آسیب رساندن به نازل‌ها می‌شوید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید